Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seaktuální doktorská úvaha
11. 02. 2011
26
30
4301
Autor
aleš-novák
Skypem,
prosím.
30 názorů
a věříš, Aleši, že by mě ani nepřekvapilo, kdyby to MZ opravdu hodlalo takhle dělat? :o))))))) *t
...jak příště lékařům věřiti, když zjevně mají nás u řiti... ovšem teď vážně... mluvčí zdá se býti vůdcem... psychóza /davová/ pak našim škůdcem ...
dokud clovek nejde k doktorovi je docista zdravej..
..ten skype beru- !
aleš-novák
11. 02. 2011Květoň Zahájský
11. 02. 2011Květoň Zahájský
11. 02. 2011aleš-novák
11. 02. 2011
Květoni, cituji tě: "A zas budeme mít v něčem prvenství."
Říkáš zase, v čem jsme tedy už byli?
Jaká legrace, Alešu? Myslíme to upřímně... :-)
Ještě něco o dochtorech:
Před pár lety v Německu stávkovali zubaři. V celé zemi, a to kvůli požadavku zvýšení sazeb za své úkony. V televizní debatě se ministr zdravotnictví, starý lišák, zeptal zástupců stávkujících, jak že si představují tu svou lékařskou etiku, když nechají pacienty bez pomoci.
Dost nejapně vyhlížející zubař na to odpověděl, že péče je několika vybranými nestávkujícími lékaři zajištěna.
Ministr promptně reagoval konstatováním, že pak jsou ti stávkující očividně nadbyteční.
Je to bída, když si někdo za svého mluvčího vybere troubu.
aleš-novák
11. 02. 2011Květoň Zahájský
11. 02. 2011
P.S. Moje lékařka mne léčí podle toho, co jí sám řeknu. Dohodli jsme se, že si v budoucnosti budeme telefonovat. (Vlasta Burian navrhnul svému ortopédovi, že když jeho nohu nepotřebuje vidět, že mu příště pošle po poslíčkovi svoje kalhoty.)
Kdysi jsem kdesi četl o maníkovi, co si pomocí zrcadla sám vyoperoval slepé střevo. Si to představte - absolvování krátkého kurzu a zrcadlo a skalpel do batohu - a už zde máme možnost operace rychlejší, než za té zmíněné slavné arabsko- izraelské války.
Nejjednodušším řešením je, že se budeme každý léčit sám. Však ono se zace nic tak strašného nestane.
A.Storožnicyn
11. 02. 2011sepotvkorunachstromu
11. 02. 2011aleš-novák
11. 02. 2011sepotvkorunachstromu
11. 02. 2011aleš-novák
11. 02. 2011
Mimochodem prý nejrychlejší přesuny na operační stůl byly v Jom Kippurské válce (1973) kdy to trvalo cca 25minut.
ta metoda je naprosto vynikající, byla vyvinuta americkou armádou a pokud vím tak cílem té metody je dostat během několika desítek minut člověka na operační stůl (speciálně upravený kamion) a doktor může vzdálenou robotickou rukou operovat. Malá operace pro člověka velká pro lidstvo. Představa že mě operuje opravdu odborník a ne nějaký "Cvach" je prostě skvělá