Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezkusil jsem to s patnáctkou
Autor
aleš-novák
Patnáctka? Vlastně proč ne, že?
Včera jsem to s ní zkusil. Nekoukejte se na mě jako na zvrhlíka, nejde přeci o nic nezákonného. I když je to těsně. Taková patnáctka (jméno ponechám v utajení, nevím, co by tomu řekli rodiče) je pro zkušeného muže už na první pohled velkou výzvou. Jak k ní přistupovat, aby nedošlo k selhání? A když by k selhání (nedejbože!) došlo, jak to zaonačit, aby se to dalo vyložit pozitivně?
Začněme popořádku: Nejsem už zrovna nejmladší, postupně se dopracovávávám k prvnímu infarktu, druhé bradě a třetím zubům. Chuť na experimentování ale stále mám, čím kratší sukně, tím delší pohled jsem ochoten jí věnovat.
Seznámili jsme se zcela náhodně v supermarketu. Byla tam se svými kamarádkami, ale hned jak jsem ji uviděl, cítil jsem, že přeskočila ona pověstná jiskra. Světácky jsem kroužil kolem a přemýšlel, čím bych na ni zapůsobil. Vůbec jsem neřešil, jestli navážeme nějaký dlouhodobý vztah, nebo zůstane jen u prudkého vzplanutí, prostě jsem chtěl alespoň na chvíli být s ní. Nedala se kupodivu (tedy pro mě spíš naštěstí…) dlouho přemlouvat. Nabídl jsem jí, že ji odvezu domů. Až v autě jsme se poměrně rychle domluvili, že můžeme jet klidně domů ke mně. Manželka byla zrovna i s dětmi na koncertě, tak se dala situace obratně využít.
Hned za dveřmi jsem ji jakoby mimochodem pohladil. Ještě stále se nebránila, odložil jsem si a sedl si pohodlně do křesla. Objal jsem ji pevněji. Když jsem jí začal svlékat, trochu sykla, ale zvolené tempo ji nebylo tak úplně proti srsti. Přitiskl jsem ji ke rtům a zavřel oči. Byl to pro mě úplně nový zážitek, jako by všechny dosavadní zkušenosti byly vymazány z paměti. Prolnuli jsme se navzájem, čas se na několik dlouhých vteřin (nebo minut?) zastavil a když jsem znovu otevřel oči, jako bych se octnul v jiném světě. Trochu se mi točila hlava, ale měl jsem ze sebe dobrý pocit, nezklamal jsem.
Jenže Ona se o to víc usmívala, ještě stále měla dost energie na další hrátky. A zjevně nechtěla zůstat jen u něžného mazlení…Řečeno sportovní terminologií jsem byl po druhém kole už poněkud k.o., ale netýkalo se to jen mě. To mě trochu uklidnilo. Nechali jsme v sobě doznít euforii, v mém případě se dostavila i mírná malátnost. Takže mě ani moc nepřekvapila náhlá změna situace.
Ukázalo se, že půvabná patnáctka je ve skutečnosti 15° Svijanský Baron…