Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeliečená tradícia
26. 03. 2011
40
111
8433
Autor
MarK.
Inšpirovaný nenávisťou
nenávidím inšpiráciu
- kradne ilúzie i panenstvo
som zajatý v kolozube
kolujúcom z pokolenia na pokolenie
po kolená v deštrukcii
pohŕdam autoritami
a je mi jedno
komu som
a komu nie som
ukradnutý
jednoducho
už nevládzem
sa otvoriť
na viac
ako 9 mm.
111 názorů
..ono sa to da oplikovat na cokolvek, nielen na basen - jecitit nic je nezit = neprodukovat, neradovat sa, nemilovat, proste len byt alebo skor ani nebyt.
..som rad, thalina, ze dodrzis slovo! (i to si velmi cenim)
..a co sa tyka text, nech v nom citis cokolvek, stale je to lepsie ako by si necitila nic - aboslutne nic!;)
..dakujem, thalina a prajem pekny vikend!
sestricka.slunicko1
01. 04. 2011
..to vies, ze si vitana - dnes, zajtra i vtedy, ked si mnohi myslia, ze uz je neskoro!:)
..zatial ti prajem pekny dnik, thalina!
..ja ocenujem cas, ktory si mi venoval a dakujem ti nielen zan, Muamarek!
..tvoje slova ma velmi potesili!
..to mam z tolkej konzumacie syra - tu 'syrovost' (zartujem;)
..velmi si ma potesil, ArnieR - dakujem!
V závěru gradace, má to náboj, doslova - i do písmene :-))) Oceňuji, s jakou lehkostí vyjádříš určitý pocit...
Marek
..aj tak sa da!:)
..alebo
jednoducho
uz nevladzem
sa otvorit viac
ako na 9mm ;)
..moznosti je vela i hodne - cize aj ta tvoja je prijatelna, ale mojmu sluchovodu momentalne neladi - co vsak neznamena, ze casom nemozem povedat - vsak, ta misty nemala zly napad!;)
..a samozrejme Dakujem!:)
jednoducho
už nevládzem
otvoriť SA
na viac
ako 9 mm.
nejak mi to rusilo rytmus...prijemna vecicka :)))
..presne to, preco sa pytas, A.H. - dalej priznavam, ze velky vplyv ma na text aj kapela Joy Division, pri ktorej som ho napisal
..a dakujem, A.H. - dufam, ze som ta 'moc' nevystrasil?:)
brackenridge
26. 03. 2011
..presne si to vystihol, Haber - zpociatku som si to ani sam neuvedomil, ale suhlasim s tebou (a so sebou:) - je to tak - v tomto pripade sa generacne rozdiely mazu!
..dakujem!
..da sa to interpetovat viacerymi sposobmi, porod ma tiez napadol a aj som tusil, ze kto s nim vyrukuje, cize aj zan si ma potesila, brackenridge a dakujem ti (snad si ten svoj v zdravy vydrzala!:)
..bo my muzi sme na porod sraci!
brackenridge
26. 03. 2011brackenridge
26. 03. 2011
..dakujem, Klicek!:)
..potesil/a si ma! (a dokonca mi aj kolozub vypadol od radosti:)
:-D né, to jméno, to je příjmení dvou členů, bratrů .-) někde z Porýní ...zaváhla jsem a nekoupila CD a ted je už nenajdu, asi fakt nejsou moc známí :-)
někdy mi to proplatí ústav nebo rodina klienta, někdy jdu jako doprovod handicapovaného zdarma a dostanu VIPky vepředu:-)a někdy holt cvakám
musím si rozšířit obzory, poslouchám rockovou klasiku pořád dokola, su neznalec a ignorant...
tys povoláním hudebník nebo tak něco ?
..podla nazvu, sudim, ze to musi byt nejaka lokala partia z Viedne - ale isto sa tak vola kapela? ci to nie je priestor haly (pubu) na kocnerty?;)
..takze ty ich vlacis po koncertoch gratis? wau! (kurna a ja si musim vsetko platit:)
..teraz sa chystam najblizsie na Rogera Watersa zburat jeho mur:)
díkec moc...no já je tahám hlavně gratis mimo pracovní dobu:-)
akorát je někdy složitý vrátit je v termínu v přijatelném stavu
tak já eště zkusím střelit od boku: neznáš formaci winkelfelder und winkelfelder :-)? Ty mě naposled zaujali live...
..mimochodom, Cult 10.sprna minuleho roku vystupil po prvykrat aj v Prahe - v Divadle Archa :)
..po koncertoch? wau, to musi byt super praca, ja sa totiz v hudbe dost vyznam a tiez som navstivil uz kvantum kocnertou, zial po nemecky neumim, ale poslat mozes!:)
..co sa tyka formacie Cult, jasne ze ich poznam, ide o tri na cele s frontmanom Ianom Astburym, na bicich tusim hra Matt Sorum (ex Guns & Roses) a prave pred chvilo som pocuval album od Unkle, kde spevak Ian naspieval dva velmi podmanive sogny!:)
no...nechat se otvorit ako plechovka bez otviráka:-)
někdy v práci páčiti musím, i dyš bych se nejradši zavřela před světem na hajzlu, ale rutinou to prostě nevydřu ani nevokecám a musím se ohoblovat na podstatu a něco vyždímat...
psycholog nejsu, neco horsiho :-), oficiálně vychovatelka, ale radši než vychovávat tahám klienty po rockových koncertech a knajpách .-), dá-li šerif
ta kolegyně píše aj knížky, co nikdo nečte - esli chceš a umíš německy, pošlu ti je
neznáš náhodou skupinu the cult ? jeden klient ji žere a přiznávám, že mi to nic neříká ...ale cd od něj se poslouchá celkem dobře
..nevypacil? ako to myslis?:)
..kto by neznal Iana Curstisa a spol?!:) jedine ten co sa brani a radsej sa necha pohlcovat mainstreemom (i ked ani proti tomu nemam nic, pokial ho neverklikuju radia, ci ine media, do omdletia:)
..dakujem, Metta!
..mimochodom, spomenula si 'kolegynu', cize ty si psycholog, ci?
aby tě někdo nevypáčil .-)
t
jé, joy division ... konečně někdo, kdo to zná:-)
kolegyně z Bremen to v blázinci pořád drhne na kytáru a připadá si nepochopená
..ano, je to trochu (i trochu viac) o premysleni, ale ty si na tom tak dobre, ze si to zvladla a mne nezostava, renegatka nic ine, iba ti podakovat a tesit sa z teba i spolu s tebou!
..poznam len Saru Bareilles, ale i Sara Tavares vyzera dobre - mam rad chutne cernosky s dobrym hlasom, diky za tip.
..ja momentalne som dopocuval Joy Division a predtym som si dal radovku od Porcupine Tree.
..posledne dva tyzdne nevyslo nic zajimave, ak nepocitam novy R.E.M., ktory ma uplne, ze prekvapil, ale v pozitivnom smere - fakt krasny to album + ma potesil slovak David Kollar a jeho scenicka doska plna soundracku a idey.
Tohle je trochu k přemýšlení, ale rozumím.9 mm je vzhledem k textu, tak akorát.
..svoju hlavicku si len pekne straz - je dobre, ze si ju vazis a bojis sa o nu!:)
..dakujem, 8hanka a som rad, ze aspon s niecim suhlasis! :)
"pohŕdam autoritami
a je mi jedno
komu som
a komu nie som
ukradnutý"
podpisujem, moja rec, povodne som chcela suhlasit takmer so vsetkym, ale devina je na moju hlavicku prilis )
..to som si vsimol, ze ty radsej si apropo vzdy ten na druhej strane, ake ten s ktorym ludia radi suhlasia - ale mozes sa na mna hnevat kolko len chces - ja s tebou obcas velmi rad suhlasim, Norsko! :)
Budeš-li chtít se mnou opět příště souhlasit, přivítám spíš souhlasné mručení
..neboj, to by som sa ani nikdy nesnazil - a zas neberme to az tak tragicky - predsa, vzdy - aj ked ti ktokolvek posle avi alebo tip - vzdy mozes slobodne odmietnut alebo prijat;)
..takze sme dohodnuti!
..jasne, beriem ta (to) navedomie, myslel som, ze je to tu normalne, ked niekto posle avi, ale ako vidim, skor je to tu na ostaru a ludi to asi viac otravuje ako tesi - nechcel som ta tym nasrat, ani nijak sa ti dostat pod kozu, ci vycnievat z davu, len som to bral ako jednu z moznosti prezentacie.
..to ma tesi, ze sa to 'momentalne' dobre citalo! (dufam, ze i s odstupom casu ta 'momentalnost' vydrzi!:)
..dakujem, Norsko
A.Storožnicyn
26. 03. 2011
..dakujem, Storocnicyn, uplne si ma sokol - ale prijemne, samozrejme - fakt, ti velmi pekne dakujem
..tvoje slova pre mna znamenaju viac ako si myslis! Este raz Dakujem!
A.Storožnicyn
26. 03. 2011
..vyostreny je (bez namietky) a po povrchu tiez beha, lebo sa potrebuje nadychnut (z casti:)
..som rad, ze sa ti prevedenie pacilo a zaujalo ako oci, tak aj sluchovody a vnutorny rytmus.
..vzdy sa potesim podobnym slovam - nazorom - ktore ma (nas) mozu skutocne nielen pohladit, ale hlavne posunut dopredu!
..dakujem, a2a2a.
mořský koník
26. 03. 2011
obsahově je to takový dost povrchní protest, na můj vkus hodně vyostřený a jaksi bez příčiny, což mi brání text vnitřně přijat, pokud jde však o provedení, tak pochválím jednak slovní hrátky v úvodu básně, zvukohrátky s kolozubem, kolujúce, pokolenia, to skutečně báseň velmi osvěžuje, tak rytmus je bezvadný, dokonce jsem měl na konci pocit, že tam slyším vnitřní rým, a za tyto dobře zvládnuté prostředky tip.
..takze ty sa rada flakas? no toto, to by som na reprodukcnu samicu nikdy nepovedal, som myslel, ze si radsej u koryta ako na dne! :)
chytlavá výpověď - a krásně napsaná bez jediného zbytečného slůvka navíct*
mořský koník
26. 03. 2011
..hladko obratko:)
..nie, ze nepoznam, ale nikdy som nevedel rozoznat, ktory z morskych konikov je muz a ktory zena! :)
mořský koník
26. 03. 2011
..nie si az tak mimo, Bozenko! (keby sme hrali jednu detsku hru, tak poviem, ze horis!;)
..dakujem!
..nevysvetlujem svoje verse, ale pri tebe som rad spravil vynimku:) - mam rad totiz podmorsky svet!:)
..a myslim, ze som tym nikomu ich interpetaciu neskazil (skor to mozu vnimat ako napovedu:)
Božena Ovsená
26. 03. 2011mořský koník
26. 03. 2011
..'zajaty v kolozube' - zajaty v bolesti - nehybny a vycnievajuci - navyse (kolozub je totiz naviac a vycnieva)
..mam pokracovat?:)
mořský koník
26. 03. 2011
..kolozub je ludovy nazov pre zub, ktory ti vyrasta mimo rad zubov (z boku), vacsinou sa to stava v destve, ked mas este mliecne zuby a po nich prichadzaju zuby 'dospelacke' a vtedy, aby si nemala chrup krivy, sa musi kolozub vytrhnut, ked sa to zanedba ma to nasledky! :)
..uz vies, co je kolozub, kobylko?:)
mořský koník
26. 03. 2011
..a to som sa ani nesnazil!:)
..vies, klamal by som, keby som napisal, ze ma netesia tipi, ale co ma tesi viac, je spatna vazba a cas, ktory mi citatel venuje - preto ti dakujem, kL - za minuty stravene v mojom priestrele , ci priestore! :)
..nerve, ani nekrici, mozno o par decibelou je trosku vysie, ale konecny vystrel aj tak neprehluci!:)
blboun nejapný
26. 03. 2011
..dakujem za radu! (snad si na to spomeniem v pravy cas:)
..som rad, blboune, ze si sa stavil! (thnx)