Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrpaslík v puntíkatých trenýrkách
17. 05. 2011
28
36
4674
Autor
avox
V limuzíně s metalízou,
včera přijel s tetou Lízou
malinkatý trpaslík,
zkoušel na mne cukrblik.
Teta jela brzy zpátky,
on nakráčel do zahrádky,
žluté tričko, sandálky,
tupě civěl do dálky.
Trpaslík byl baculatý,
trenýrky měl puntíkatý,
komplex jako Napoleon
pes mu čůrá na koleno.
Nemám ráda trpaslíky,
ani jejich divné zvyky,
tváří se, že rozumí,
dělat, mluvit, neumí.
Volám tetu Lízu zpátky,
ať si u sta hromů,
trpaslíka z mé zahrádky
vezme zase domů.
36 názorů
koukla jsem na svou stránku a zjistila jsem, že písmák kecá, asi mi ten rok přidal hned po Silvestru, darebák! :-))
už jsem to někde psala - když si můžu vybrat mezi smíchem a pláčem, vyberu si smích, protože pláčem se stejně nic nevyřeší
já se samozřejmě omlouvám, poněvadž jsem v zajetí předsudků, že moudřejší lidé nemají až tolik důvodu smát se, nicméně připouštím, že právě onou moudrost jim umožňuje nahlížet, že to je to nejlepší, co mohou udělat, ačkoliv...
A jsem rád, že tady potkávám vedle vesuvanky a baronky další příjemnou duši, které pomáhají kultivovat ambiciózně nedozralé jednotlivce urvané z řetězu
gentleman se dámy neptá na věk, ale odpovím - bohužel ano... a brzy se to číslo zase o něco zvýší... :-))) díky
mne by opravdu zajímalo, zda ten věk, uváděný v autorově menu souhlasí. Pakliže ano, obdiv dvojnásobný a navrch s úsměvem, poněvadž tento text je v rámci zadání a s cílem pobavit nejen vtipný i laskavý, ale i rytmicky čistý, stejné je to i u následující blbůstky o buchtách, tam to dokonce díky tomu, že jde o kratičký text, vyšlehne ještě ostřeji.
No, máš recht, kdyby aspoň občas něco kec, aby byla sranda, nebo jen tak mimochodem něco natropil - třeba šlohnul pero nebo tak. Ale on stojí a stojí...
Pryč s ním! :-O
mně nevadí centimetry, ale když musím všechno oddřít sama a ani promluvit není s kým, proč by měl nějaký trpajzlík klidně čučet do sluníčka ausgerechnet na mé zahrádce?! Díky, Děde Ede :-)))
Chudák ten Tvůj nápadník! To jsou ty centimetry opravdu tak důležitý? A že je zamlklej? Co když to je prostě taková ta moudrá, mlčenlivá povaha? Vůbec, ale vůbec se mi nelíbí, jak jsi s ním naložila!
(Aby té chvály nebylo příliš, tak tady to máš! :-((( )
málem bych zapomněla poděkovat dalším čtenářům, kteří tady zanechali vlídné vzkazy, takže všem, neboť nevlídný vzkaz jsem nenašla :-))
Marie s beránkem
20. 05. 2011
hehe :))) trpaslíček na knoflíček, akorát knoflíček zapomjeli dodat, kerým by sa zapel :)))
Marcela.K.
18. 05. 2011
Druhý rým třetí slohy je kouzelný :-)
A ze závěru sloky čtvrté jako by zaznívaly širší souvislosti...
díky, že se vás tu tolik sešlo :-))
koloušek:
těžko se to věru říká,
jen tak mezi náma,
nechtěla jsem trpaslíka,
zase jsem tu sama :-))
žentour, Diana: Když mohl Vrchlický o hovně, proč já bych nemohla o trpaslíkovi :-)))
Květoň: Kdyby on dělal, mohla bych zdobit já :-)