Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sešípková / dveřmi dokořán zloději nevchází
22. 05. 2011
35
38
2522
Autor
mořský koník
..paklíček na jazyk
a tím pak nakreslit
plán bitev příštích
horko stoupá tělem dolů
o zeď a do zdi
s výkřikem se tříští
dech těžší než závěsy
ber-dej-nech
ne! nepřestávej
toč se a vrť můj kolovrátku
jen ber.. a dávej
už dlouho jsem čekala
..na pohádku
38 názorů
mořský koník
10. 06. 2011mořský koník
03. 06. 2011mořský koník
26. 05. 2011
-paklíček na jazyk-obraznost mi předhodila paklík žvýkacího tabáku, čímž jsem asi vstoupil mimo kontext. Inu pospolné chlapstvo..
Sebastiana
25. 05. 2011sepotvkorunachstromu
24. 05. 2011mořský koník
23. 05. 2011
možu interpretovat "dveřmi dokořán zloději nevcházejí"?
Autorka měla as na mysli, že když dá najevo, že návštěvníci jsou vítáni, tak předpokládá, že k ní budou lidé přicházet s dobrými úmysly - no tak snad jo :)
jejdův komentář může nejen opticky budit dojem, že je adresován mně, ale jelikož mi nepřišlo avi, bude asi "dávej, ber" určené přece jen koníkovi?
jejdavilda
23. 05. 2011mořský koník
22. 05. 2011
to to teda nevím, pro mě je kolovrátek symbol buď něčeho, co se točí pořád dokola (mele jako kolovrátek), nebo symbol pilné ženské činnosti - a tady je to citát ze Štědrého večera.. autorka je mladá žena plná sil!
Nebo my doženeme stáří, že jo.. a co to má společnýho s tímto dílem, pane?
mořský koník
22. 05. 2011
Aha.
No je to moc zakodovane, takove zenske. To me nebavi. Pro me malo konkretnich detailu.
mořský koník
22. 05. 2011
Popravdě kdyby tu nebyl ten první komentář, tak bych asi nepsal. Četl jsem to a říkal jsem si, že píšeš jen pro své fanoušky, tak že stejně nemá cenu, abych to nějak významněji komentoval.