Pierre007: Po skoro dvou letech jsem tu zpět a děkuji Ti za objektivní kritiku :-)
Skvělé! Výborné! Fantastické!
Ano, milé děti, umřel. Na světě nejsou jen veselé pohádky...
Chápu – krtek krtkovou nemohl ani videt.
Nebo ze by prohlédl, s jakou nezodpovednou partnerkou zil?
Diana: Co ty víš, jak to bylo? Třeba byl vrahem zahradník :)
VH64: Jsem pro, takový notýsek na trhu chybí :)
hahaha, to je TAK strašný drámo!
Krtková propije gatě a von se hned věší?*****
Taky mě přilákal nadpis, krteček a Rumcajz, naši národní hrdinové jsou.
Hele, já do notýsku, pokud si snad někdy nějaký takový pořídím, chci jenom podobná díla. Čítanku si přeci můžu půjčit od nějakého školáka, ne?
fakt se bavím, díky .... T***
Že jo! Ženská je jako tramvaj - když ti jedna ujede, počkej si na další :)
neeeee, chudák krtek, to je ale pitomec, věšet se kvůli ženské! *
To je fakt, diskuse je další zaručený recept, jak přijít k tipům :)
Jenže - takové dílo by mne asi sotva naplnilo a sotva bych ho psal někomu do notýsku...
ba ne, nevěř, samotný název by na to nestačil, leda bys z toho udělal veřejnou diskusi :-)))
Děkuji dámám za tipy i za pochvaly; i díky Vám je tahle moje blbost nejtipovanější. Stačí přitom dílu dát jen trochu nemravnej název... :)
dík za připomenutí... vidíš co jsi promeškala? :-)))
to snad není možný)))
a toto taky ne:)))))))))))))
toť logika, proklatě
to jsou věci...
pro půl deci
ona přijde o gatě
a jemu to není vhod,
tak si sáhne na život? :-)) */
:-)) určitě něco najdeš..mamčo :-)
Ojojoj, to nevím. Vím, že jsem napsal spoustu sraček, jenže já je psal bez uměleckých ambicí. Navíc si připadám jako maminka, která něžně chová v náručí neskutečnou zrůdu, jež je ovšem pro ni tím nejkrásnějším děckem na světě :)
:-)) přečetl jsem toho od tebe hodně...spíš mě zajímalo čeho si ceníš nejvíc :-))
Ježkovy voči, kup si brejle, ani ty tu kvalitu nevidíš? Nebo že by to až zas taková kvalita nebyla? :)
:-)) název je to nejdůležitější :-) ..odkaž mě na svá veledíla, rád nakouknu.. :-)
Jo jo, Jan Werich by asi řekl: "Je to blbý, bude se to líbit." :)
Stejně je zajímavé, že veledíla světové úrovně, která jsem již sesmolil a zde uveřejnil, zůstávají nepovšimnuta, ale jakmile se již v titulku avisuje, že krtková přišla o kalhotky, najednou je tu čtenářů! A těch tipů! :)
Taky tě zdravím :-) Jen občas nakouknu a zasměju se, což je asi účel ... :-)
Četla si v noře
Starce a moře...
Zdravím a díky!
Algena: Copak ony - já byl smutnej! Naštěstí existují i ženy, které na svém textilu zase tak nelpějí :)
BB: Kdo by při věšení myslel na ten hygyjén... :)
hmm... ani záda ji předtím neumyl
...a pak byly smutné :-))
jejdavilda: Uznání skutečného odborníka na pí.oviny potěší :)
Algena: Znám dost žen, které na svých kalhotkách neuvěřitelně lpěly a přesvědčování nepomohlo :)
8hanka: Mně je celkem jedno, jestli narazím na kalhotky nebo na kožíšek, neupřednostňuji ani jedno :)
Já myslím, že byl pan krteček pěkný sobeček, když se oběsil kvůli pitomým kalhotkám. A vůbec, že se vlastně oběsil a paní ktkovou nechal na pospas všemu zlu a nástrahám všedních dnů, bez něj.Děs. Ale jinak tip.
mozno nastvany krtecek vytopil noru, preto sa krtkova "koupe", teda vlastne topi...zaveseny krtecek este neznamena obeseny, hupat sa moze aj na hojdacke z drotu alebo zaveseny packami na konari...
osobne by som dala prednost natur krteckovmu hebkemu kozusku pred nejakymi platnovymi nohavicami...
lpět na čemkoli přináší jen smutek, o kalhotkách to taky platí :-)
jak prosté, milý Watsone :o)
Ó nikoliv. Zhroutil se mu svět, neb jeho celoživotní dílo - kalhotky s kapsami - vzalo za své. Vždyť to bylo nějakého obíhání a shánění známostí - péče o len, vyhánění housenek, pak byli potřeba žába, čáp, ježek, pavoučci, borůvky, mravenci, rak, rákosník... a ta mrcha ty kalhotky někde prošustruje!
nicméně jako autor bys nám mohl s motivem sebevraždy trochu poradit. Že by krtek byl až takový fetišista? :o)
Tomu říkám fundovaná literární kritika - měření objemu krtka za pomoci odměrného válce, psychoanalytický rozbor chování jedince krtka obecného v mezních situacích, přednost dámě ve věšení... Díky, přátelé :)
krásné drama, pěkně plyne
zjistil jsem pomocí odměrného válce, že objem krtka je 0,187 litru. Takže půldeci vína může mít pro jeho organismus skutečně fatální následky...zejména když jde o samičku :o)
nejdřív mu řekla, aby jí zbil. To ho překvapilo. pak si vlezla do vany, alkohol začal účinkovat...a dál už to znáte :o)
Romeo a Julie v krtčím kožíšku... ? :-))
třeba viděl, jak leží bezvládně ve vaně s otravou alkoholem, tak myslel že je mrtvá a život pro něj ztratil smysl...?
to jistě je, ale proč sebe, proč nezabil ji?
no, vzhledem k velikosti krtka je půl deci dost velký obsah alkoholu v krvi...
toť logika, proklatě
to jsou věci...
pro půl deci
ona přijde o gatě
a jemu to není vhod,
tak si sáhne na život? :-)) */
já bych v tom nehledal hned nějakou nevěru, třeba je jen zapoměla na toaletě... krtek jednal velmi ukvapeně, měl nejdřív navštívit psychoanalitika
jsou prostě situace, kdy neplatí gentlemanské "dáma má přednost"
My, zahrádkáři, neznáme hezčích ozdob na stromečku, než jsou visící krtkové.
Krtkům zmar!
měla zůstat naostro :)))***