Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem všední jako den
Výběr: Cavalera, Print, kafka
13. 12. 2001
24
0
2731
Autor
Azrael
Sněžilo, víš?
Do rtů jsem sevřel vločku
letmo ji líbal mračný prach
hrála si
na babočku
Mráz bloumá smutně po sklepích
do uhlí škrábe prózu
A nebe - mírné jako splín
je nízko
snad má
skoliózu
Kafíčko, pane - dobrý den
s budíkem v čele stolu
ručičkou třese na pozdrav
zas posnídáme
spolu
Ciferník usnul v adventu
jsem bez ladu a skladu
tvá víčka chtěl jsem oblízat
máš v očích
čokoládu
Dvířka do pestrých kalendářů
otevře někdo jiný
panáček z vosku mlčí dál
a sčítá
cizí viny
Rohlíček, pane - dobrou chuť
z drobků si stavím hráze
Jsem sám jak kaktus vánoční
a jde to
čím dál snáze...
Kvíteček_něžný
15. 12. 2001
mně se to nezdá extra depresivní. tak akorát.
jsem nadšena druhou slokou
a chválím, hezké, velmi hezké
jenže... jak bych to,... no prostě sis Vzkazem krví do záclon a Pokaždé do věčnosti nasadil u mě laťku vysoko, převysoko... :o)
takže jen chvála, bez tipu
ješiž marjá, proč má Písnáctvo z vánoc takový depky? .. ikdyž tady to není tak strašný, byly a budou horší:-)) .. vždyť vánoce za to nemůžou ... vánoce jsou samy o sobě krásný ... tak se vyprdněme na to co bylo a jedééé vpřeeeedd:-)) ... jo jinak jsem chtěl jen říct, že je to dosti dobré a řekl bych i výběrovitě tipovičité .. jo a taky ještě něco, ale to už jsem zapoměl, páč jsem napřed začal psát tu kravinu o vánocích .. už aby byly velikonoce, to se člověk může legitimě zrubat jednou pomlázkou, podruhé metlou lidstva:-)) .. *! ....
Ješiž .. co to tam dole dělá to tlačítko "čteno redakcí"?? .. jéé to teda nezaškrtnu .. tůůůdlééééé :-)) ..
HEZKE..ctive, mile.. a te depky.. tam nakonec tk moc neni..Urcite tipove..
... a jde to čím dál snáze .... - člověk si zvykne na kdeco :-)
báseň se mi líbí, dost se mi líbí :-))) TIP a rozešlu nějaký avízka :-)
možná dáváme vánocům jiný obsah než by měly mít a z toho pramení všechny ty depky, dobrá básnička ***!
I když mé pocity z Vánoc
Jsou diametrálně jiné
Tak přese všechno tvoji báseň
Těžko můj TIP mine.
Azrael: je to nádherný...jsem taky nějak naměkko...
Cavalera: Máš pravdu Vánoce za to můžou možná jenom trošku, protože bychom byli rádi trávili (sebe nebo čas to je jedno) s někým příjemné chvíle, a přece to někdy (stále) nejde. Takže Vánoce jsou vlastně hodně depresivní svátky...Vánoce jsou totiž hnusný...plný strojených rozhovorů s přáteli a blízkými...
Vánoce nevánoce...já budu rozhodně šťastný...
Ježiš co to melu???
je to krásné, romantické, něžné, sněhové, voňavé, jemný střípek v srdci, jemné škrábnutí na okno, lehounká záclona v ranním mrazíku............... takové jsou tvé básně...
moc dík
Gastarbajtr
13. 12. 2001Rising_Star
13. 12. 2001
Ale já nechtěl, aby to bylo nějak extra depresivní. Když se tak zamejšlím nad svýma básněma, tahle je ještě hodně optimistická. Jenom jsem konstatoval fakta - prostě se teď tak cejtím, a jestli za to můžou vánoce, to asi neví ani Ježíšek.
Jinak dík všem za pochvaly. Komu by nedělaly dobře, že jo. :-)
Já nevím....se mi zdá,že něco podobnýho jsem tady už párkrát čet...a vůbec se mi zdá,že tady až moc lidí píše stejným stylem....je to a dobrý,ale netipuju..