něco se mi stoho líbí,něco né, ale převládá ve mě pocit, že tip si to zaslouží
Hodně zvláštní atmosféta. Je určitě umocněna používáním konkrétních historických pojmů, a vnímání čtenáře se může lišit podle toho, jak kdo tyto pojmy cítí...*
Ach jo,a nebo se raději nechat ovlivnit...
ach jo, hlavně se nenechat ovlivnit ranními červánky
kulomet je namaštěn...
R.L.: Tak ono myslím na ukázku stačilo, jak jsi se snažil jako ROMAN_L, než tě odtud posledně vyhodili. Ale nemyl se, mně to svým specifickým způsobem "příjemné" je. Také proto nepošlu záznam naší interní korespondence tam, kam bych klidně mohl... abys nám tu ještě chvíli vydržel a já s mohl těšit z těch skvostných odlesků tvé přítomnosti.
...holokaust kopýtek metodou Thonet... to mi přijde skutečně vtipné... a hezké.
V.
Takový Miroslav Florian v lesklém celofánu okořeněný trochou metafyziky pro děti, které po prázdninách jdou na gymnázium.
Buď rád, že nevolám Fazekaši...
Rajmund (1): vodorovně i svisle, záleží na úhlu pohledu ležícího střelce
Rajmund (2): Ono je to 1999 i 2011, takže jde o to, kterou reformaci jsi měl na mysli. Podle toho zavolám buď kontráši nebo Koniáši...
Každopádně jsi skvěle vyjádřil pocit ojroobčana v předreformačním období.
Daleko, jsme daleko ... máme nábytek z Holandska, ne z Holandského království, z Polska, ne z Polské republiky, jenom to Česko a Německo jsou nám cizí.
Nejchmurněji mě přitahuje most přes Smědou z Jizerské ulice do Hejnické. Protože z té strany je frýdlantský zámek nejvyšší a nejtmavší. Podměstské mosty jsou takové typické, malebné.
Tak v tomto Frýdlantě by nikoho nenapadlo napsat nábytek ze SRN, protože každý z nich si pro nábytek jezdí do 18 kilometrů vzdálené Žitavy.
Tak to je moje asociace: jsme příliš daleko ... T*
nes: obecně také nemám rád zneužívání šoa k uměleckým i jiným účelům. Každý třetiřadý (a kdyby třetiřadý) škrabal se zde musí vytasit alespoň s jedním citlivým slintíkem o Osvětimi či Terezíně, aby plochost a umakartovost svých niterných konstrukcí podepřel alespoň zvnějšku něčím nezměřitelným, jak říkáš navodil kontext. To se v ovšem v mém textu neděje, s dotčeným utrpením světového či evropského židovstva konkrétně (fakticky) nijak nesouvisí. Samotné slovo holokaust se časem vžilo jako obecnější terminus technicus pro mechanické hromadné vraždění; náhlou, technickým prostředkem (např. vodíková puma - nukleární holokaust) vyvolanou masovou smrt a v tomto smyslu jsem jej bez výčitek užil.
na srnách jsou nejhezčí oči, takové výlohy do duše
boston bridges, hezkej film. participuješ?
průbojník děraví čas - výborné. zbytek skvrnitý, momentkový a pro mě vzdálený...
ten konec je skvělej :) tip
Jak by měla souviset hlubší kritika?
možná by sedělo "proděraví" ale jinak pěkné obrazy
ok, oposlawek, zejtra dočtu