Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prohlášení

23. 01. 2012
6
41
1236
Autor
Lyryk

Oznamuji zdejším uživatelům, že do vyřešení mých stížností na diskuze pronásledující sekci kritiků vstupuji do stávky. Odkládám provoz v akci Kritické akademie a neposkytuji žádné kritiky, tipy nebo výběry. Podle výsledku posouzení administrátorů a majitele budu v práci buďto pokračovat nebo vystoupím ze sekce. Zdejší nenávistná atmosféra je pro mne nadále naprosto nepřijatelná.


41 názorů

Big_George: Ha! pametnik...myslis-li ovsem stejnou udalost co ja...tak pak jedna osoba se nemeni a to prave Lyryk...jinak mas ovsem pravdu...take se bavim...

Movsar
23. 01. 2012
Dát tip
jo, literra skončila zatraceně špatně, měli bychom být pragmatičtí a zůstat všichni. koukněte tam - 5 až 10 lidí si hodnotí své texty, nic víc.

Movsar
23. 01. 2012
Dát tip
předně - o žádných takových diskusích nevím, ale asi proto, že mám delší absenci. co chci říct: dám tři příklady diskusí na netu: plně neregulované (takro jsem diskutoval, vždy slušně, byť asi pro autory s dotěrnými otázkami) na blozích naposled třeba u hvížďaly či matouška. (je fakt, že nevím, zda sprosté příspěvky nemažou, protože takové příspěvky nedávám. proč taky?). částečně regulované - jiné právo. projodu jen věcné a nevulgární příspěvky. a pak komička věra tydlitátová, která cokoli, co nesouhlasí maže, případně nechá, hloupě dotyčného urazí a ihned mu blokne IP, aby se nemohl ozvat. třetí model může provozovat jen idiot, takže to myslím tady nikdo nechce, protože pismak považuju za vcelku fajn server. druhá možnost hrozí zvrhnout se a taky, kdo bude moderovat a cenzurovat? jsem pro úplnou svobodu, i za cenu nějakých těch šrámů.

legrace to jsem zvedav jak toto zase dopadne...ostentativni odchody z pismaku, mazani nicku a zakladani novych literr...

Nicollette
23. 01. 2012
Dát tip
Proč byla smazána diskuze od Kamila Sikory? Stalo se něco? Ještě včera odpoledne, kdy jsem ji naposledy četla, tam nebylo nic, kvůli čemu by měla být smazána a avízo od Markéty jsem si už nestihla přečíst, což mě mrzí.... Já se obávám, že nenávistná atmosféra tu nikdy nepřestala být. Ještě teď si živě vybavuju nešťastnou a zhroucenou rebeccu13 a vulgarity na mojí a Armandovu adresu. Na druhou stranu, opravdu je nutný řešit nějakou "virtuální nenávist"? Nemůžeme se prostě smířit s tím, že si tady na Písmáku nikdy všichni asi tak docela neporozumíme? :)

Kokrouč
23. 01. 2012
Dát tip
a přitom by stačilo neustále se opakující stejné výblevy dvou potížistů prostě jen nečíst. jen tak je přeskočit se stejnou lehkostí jak třeba cintát od tangenc_omega36. jo a zatrhnout od nich avíza.

halivera
23. 01. 2012
Dát tip
konečně někdo rozumný (je myšleno na lyrika). kéž by se přidali i ostatní rádoby kritici (není myšleno na lyryka).

StvN
23. 01. 2012
Dát tip
Clovek musi byt motivovan a pohanen podstatou toho, co dela, ne ohlasy z vnejsku. Stejne jako umelec tvori z vnitrni potreby. Clovek musi verit tomu, co dela. Chapu, ze urcity zpusob kritiky muze cloveka znechutit, na druhou stranu je to prilezitost zamyslet se nad tim, jestli to, co delam, ma takovy efekt, jaky jsem si od toho sliboval. Mozna slysis hlasy dvou osamelych komaru a mozna to tak vidi vice lidi. Kazdopadne kazda takova kritika ma svou vnitni logiku a jakesi opodstatneni, i kdyz to nekdy da praci najit.

devian
23. 01. 2012
Dát tip
pěhně, písmák mne opět začíná bavit. po měsících prudy se konečně něco děje. slávas vocas.

jaza
23. 01. 2012
Dát tip
souhlasím s Garthem, sou to kokoti.

Garth
23. 01. 2012
Dát tip
ono na tom konci světa 2012 něco bude, když už ani lyryk neposkytuje tipy nebo výběry... kritici to jste z cukru nebo co.. jste fakt děsný akademici :D

jaza
23. 01. 2012
Dát tip
souhlasím s lyrykem, sou to kokoti.

Rajmund
23. 01. 2012
Dát tip
Lyryku, dej mi laskavě občas avi, jak se situace vyvíjí. Připojuji se ke stávce:-)

Rajmund
23. 01. 2012
Dát tip
Cheche, to už je ryzyko Tvýho počínání. Ten, kdo nic navíc nedělá, publikuje zde a sklízí celkem v pohodě. ..a t, heč!

jejdavilda
23. 01. 2012
Dát tip
Takové neštěstí, co když se k tobě někdo přidá? To bych pak už musel vyhledávat dílka kritiků pod jejich nicky a ne pod výběrem. To by byl děs. Zůstaň a neodcházej, nerad se loučím, nerad jsem sám.

martinez
23. 01. 2012
Dát tip
já jen poznámku btw - těch uživatelů kterých se Lyrycko-Krytycká, případně celokritická stávka nijak prakticky nedotkne, je mnohem víc..

Metta
23. 01. 2012
Dát tip
Zuzu - vím, mně se to mluví, když po mně nikdo nejde. Přihlásila jsem se zatím do té Lyrykovy KA. Ještě mě asi naivně napadá, vést ten konstruktivní dialog s někým, kdo také patří ke kritikům zdejších poměrů KS, ale je nadán zdravým rozumem, slušností s schopností kritizovat s respektem. Pár takových tu jistě je. A na MM se vy...t, z toho už se ted nic smysluplného nevyždíme.

Zuzulinka
23. 01. 2012
Dát tip
Metto - konstruktivní dialog jistě, ale pokud zmínění protivníci, nebo odpůrci a kritici sekce, nepřijímají fakta, tak jakápak konstruktivní diskuze? Danielane si dala práci a udělala statistiku výběrovaných děl, ta byla opět shozena, přitom jasně dokazuje že je ve výběru více děl od nekritiků atd. atd. druhá strana ale nechce slyšet a zahlcuje server padíly a osobními urážkami a to už, nezlob se na mě odradí od diskuze sebeotřelejšího - vždyť se na to podívej, pročti to pojď mezi nás třeba i Ty, kdokoli může!!! a ano, opravdu některé výpadky zmíněných rebelů připadají jako jisté stavy mých pubertálních dětí, které si prostě pořád melou tu svou

ani se vám nedivím. Někteří zdejší uživatelé se chovají jako děti f sedmí třídě. To jednoho unaví.

Metta
23. 01. 2012
Dát tip
Ach jo. A takto končí pokusy rozvířit písmácké stojaté vody. Je mi to líto. Vnímám neschopnost otevřít se druhému a pocit křivdy a zneuznání na obou (!) stranách. MM nemá dar umění diskutovat, často neprávem a neomluvitelně shazuje druhé a tím i své zrnko pravdy. Přesto tu dle mého vykazuje více dobře míněných aktivit než drtivá většina písmáků. U VTM jsem si neslušného chování nevšimla. Upřímně se snažil podat nějaké smysluplné návrhy. Zbytek považuji za ironii, recesi a (možná lacinou) provokaci, jejíž možné zaražení mě ale spíš děsí a pochybuji, že by serveru prospělo. Lyrykova nabídka kritické akademie mě zaujala. Co se dá dělat...?!? Jsem pořád naivně překvapená a zklamaná, že není mezi KS a písmactvem až na výjimky možný ani náznak konstruktivního dialogu, co se jakékoliv kritiky KS týče, a to se ani všichni nezúčastnili známí fighteři...

Marcela.K.
23. 01. 2012
Dát tip
Danielane, Já tomu rozumím. Dokonce chápu i ten pocit, který Lyrika přiměl k této reakci. Jenže se to stále opakuje a každému, kdo ví o co jde, je jasné proč. Je to už opravdu hodně otravné a jistě by se tu měla dodržovat pravidla. Myslím, že není zvláštní, že většina registrovaných je vlastně ani nezná a nepotřebuje.

feferonka
23. 01. 2012
Dát tip
Danielane - tady je spíš někdo paranoidní a neumí přijmout kritiku - paradoxně. Lyryk - a co se tím vyřeší? Přestane se Země otáčet?

Marcela.K.
23. 01. 2012
Dát tip
Zuzi, já si myslím, že admini zareagují, jen jim trvá déle, než se "všichni sejdou" a domluví. Věřím, že zareaguje i majitel.

woodeman
23. 01. 2012
Dát tip
Obávám se, že mnoho lidí téhle reakci rozumět nebude. Nebo - jak to tady čtu - jde snad taky trochu o to umlčet všechny polemické hlasy? Jenže - to bychom se pak dostávali do úplně jiné dimenze.

Janina6
23. 01. 2012
Dát tip
Mě tyhle kauzy naopak motivují k tomu, abych se zastavila a ujasnila si, jestli to, co dělám, chci dělat doopravdy. Tak teď jsem se ujistila, že chci... a zkusím trochu líp. Zůstaň, prosím!

Zuzulinka
23. 01. 2012
Dát tip
no, myslím, Markét - že tak učinili už téměř všichni včetně mě, koho se to týká - bez odezvy, zatím

Markéta
23. 01. 2012
Dát tip
za normálních okolností komára přilácnu ke stěně, že tam zůstane mastnej flek... Včera jsem psala Derovi, aby k stávající situaci zaujmul radikální stanovisko. Nepředpokládám, že bude reagovat na jeden dopis. Komu to není proti mysli toho bych poprosila, aby učinil totéž.

Zuzulinka
23. 01. 2012
Dát tip
Mrcelko - stávka je vyhrocením, když na žádost o sjednání pořádku a porušování pravidel nereaguji ani majitelé a osoby kompetentní zasáhnout. Nezlob se na mě, ale tady jde opravdu už o hájení cti a práce, kterou se tu snaží nějakých pár individui poplivat. nevím, komu se prospěje, ale serveru zaražení jejich provokací prospěje určitě, pokud s tím někdo něco vůbec hodlá dělat

Book
23. 01. 2012
Dát tip
Internetová komunikácia je zradná vec. Dáva mnohým pristor na to, aby si ušili širšie ramená, vypľuli z úst všetok odpad, ktorý by reálne nikdy nevypľuli. Nemá absolútne cenu niekomu ustupovať. Nakoľko sa vždy nájde niekto kto nebude spokojný. Pokiaľ si si istý, že svoju prácu robíš dobre, stoj si za tým a nerob krok dozadu. Nevraživci by to mohli vnímať práve ako potvrdenie toho o čom píšu. odídeš, príde nikto iný, opäť sa objavia kritiky. Celý spor sa absolútne zbytočne vyhrotil. Lebo je to iba o ješitnosti, urazenom egu, pocitu nedocenenia. Za ľudí by mali hovoriť činy, nie iba slová. Ideálny stav je symbióza slov a činu. Rob všetko tak ako doteraz, búrka prehrmí, ješiťáci zase zalezú a o niekoľko týždňov opäť pokúsia rozpútať rovnakú búrku. Ale dva tábory vždy ostanú. Tí, čo si myslia, že to robíš dobre a tí ,,nedocenení" Drž sa.

Marcela.K.
23. 01. 2012
Dát tip
Lyryku, myslím si také, že hlouposti, zlobě,nenistným výpadům, drzosti, lžim a hulvátství by slušní lidé ustupovat neměli.Myslím, že by k takovému chování neměli být ani lhostejní. I když mně osobně se osvědčilo na blby nereagovat :-) I stávka je reakce. Přesto si myslím, že ne šťastně zvolená ...a ptám se s klasikem:,,Komu tím prospějete?!" :-)

egil
23. 01. 2012
Dát tip
Ne. Podle mě - neustupovat. A pokud ustoupit, tak ne kvůli několika komárům. To mi přijde neadekvátní.

woodeman
23. 01. 2012
Dát tip
Lidsky rozumím, i když si nemyslím, že je to nejlepší řešení, nebo dokonce jediné možné řešení. Postaví li se člověk na exponované místo,a tím pozice kritika určitě je, musí nutně počítat s tím, že se bude dostávat do střetů, a že se na něj soustředí pozornost, nejen těch slušných lidí, a měl by být připraven takové střety zvládat. Já vím, že uchovat si nadhled je v některých případech velmi těžké, ale určitě to není nemožné. Možná bych taky chybu nehledal jen venku.

Zuzulinka
23. 01. 2012
Dát tip
duke, zrovna Lyryka bych z nějakého hrocení neobviňovala /podívej se od děl a pod díla, co tu páchají jiní - a začíná to být opravdu trapné/ - takže já osobně tohle chápu a kvituji a své aktivity tady také omezím ne minimum

.duke.
23. 01. 2012
Dát tip
pěknej výstup, tak to má bejt, pěkně to vyhrotit.. problém je trochu v tom, že na netu je každej nahraditelnej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru