Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNikoho tohle neučili
Výběr: Lyryk, hermit, Print
06. 02. 2002
24
0
3977
Autor
dablik008
Vím, že mi nepřísluší soudit
absolutorium slov
občas trhá
nejenom úšklebky ve tvářích
(“beránci” na nebi
vypadají spíš jako
chuchvalce krve
odplivované do záchoda)
láska jako sled
celulózových polibků
v
očích pana Michalkova
(jenom jeden z
epigonůvyššího principu)
mě tohle nezaskočí
naučil jsem se spát
vstávat
a usínat
s nenásilnými
přechodyjako když cvaká stará singrovka
(muselo se tam šlápnout
pro každ
ou kovovou hláskukaždou jehlu
do zátylku palce
pamatuješ? –
nikoho tohle neučili)
byla to asi opravdu síla
zlomit si ruce
zlomit si nohy
a začít bojovat
…Matyjustin
12. 05. 2002Gastarbajtr
07. 02. 2002
Mam dotaz. Tohle je nějak inspirovaný mnou, nebo je to pro mě čistě náhodně?
ať už tak či tak, TIP ti patří *!
Konstantinidisová
06. 02. 2002
zvláštní, zajímavý; sice tomu nerozumím, ale dozvuk je určitě TIPovej :-))
Háma, jasne, je to plne inspirovany tebou, tobe a o tobe :o))
a diky vsem!
tak jo, ja bych ti ji i napsal ale snazim se asi dost marne pochopit.. a i kdyz se to "co tim chtel basnik rici" nenosi, se schvalne ted zeptam..kdyz ani ten Hama si zrejme neni jisty.))
ježiš... za ten můj trojitej názor nemůžu jáááá!!!
:(
takovýho místa tady...
:)
dabli???
jsem zase zpatky a
a tak....
:)
(zatim takovej pokrivenej...... diky Ti za vsechno)
Vojtkuuuuu!!! to je uzasny :o)))) dik ********!
Blonci, aspon pokrivenej, taky dobry :o) a nedekuj mi, ja za nic nemuzu, v nicem prstiky nemam :o)
Steve, ne ne, basnik nepovi :o)...a z toho ze je to tady si nic nedelej :o)
-)))))) to delalo dojem, ze mi to vadi?-)) tak to jsem sorry.a priste holt se pokouset o hlubsi nebudu..)) ani o melkou?-))
Navíjím avízo a sázím se sama se sebou o další dvě deci, že mi zaručeně dojde výška i s váhou. Mno, daleka výhry nejsem, tak si jdu dolít. Prde!
Steve, ja nerozumim skoro ničemu, takže to neni nic neobvyklýho, že si tady nejsem jistej. Já si v tom ale stejně najdu něco, ať už to tam autor napsal nebo ne, a je mi to celkem jedno.
Ďábelský právnik...zobralo mi to dych...
síce pár zvratov si asi z nevedomosti vysvetlujem po svojom ale je to hodne dobré....hmmm fakt dobré
ked som dočítal nastolo vo mne priam dunivé ticho. mám s toho trochu zmiešané pocity, ale možno to je dobré.