Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrčálově rudá
14. 02. 2002
6
0
3185
Autor
Toxman
Brčálově rudá
Rudá jsou ústa rudé růže.
Zarudly oči z rudé kůže.
Zrudla i obloha. Z železných rud.
na rudé výhni vykovám sud.
Sud rudý na rudá vína,
když do ruda zbarvuje vina.
Co pod rudou košili asi si narvu ?
Vždyť přece miluji ZELENOU barvu !
já mám poslední dobou nějak ráda kombinaci starorůžový s fialovou... nějak mi to tak ladí. Sice vypadám jak kanárek, ale to neva :)
Naše opálené spoluobčany do toho raději nezatahujme, mohli by si to brát příliš osobně, ale Tobě rád nabídnu :)
a co se to na Ostravě pije? s babičkou jsme spíš projednávali jiné záležitosti (byla z Mistku)
No to záleží jak kdo... Dá se říct, že skoro všechno, co teče (ale z vlastní zkušenosti vodu z Ostrawice příliš nedoporučuju :-)
Jo pak už nic není jako dřív..., to aby měl člověk místo střev olověné trubky. :))
Hmmm už jenom ten název... jéva, teď doufám, že to není jenom lipový čaj ? :o))
odborně : bzenecké víno z odrůdy Rýnský ryzlink, s prodlouženou chutí po lipovině (citace z literatury)
laicky - trošku nasládlé, lahodné, konkurující moselským vínům
Ufff to jsem si oddych. Nejsem sice znalcem vín, ale děláš mi tu chutě a já v práci přece nemůžu... :))
Víš co je zvláštní? Že když tě čtu tak se mi objeví úsměv na tváři..:-)
Tahle je rudá:-)))
soňa: Tak to buď vidíš červánky, atomový výbuch anebo vylívají na haldě strusku :-)))
Tak, tak. Svět si neumí vážit barev, které dostává... Takže si je bude pro příště muset kupovat ! :-)))))
Snehulacek
09. 03. 2002
Vazeni pratele. Je od vas vsech hezke, ze se snazite vychytat me "rude mouchy" :-))), nicmene kdybych si vzal do ruky nejaky slovnik a hledal vsechna slova, ktera obsahuji alespon naznakove Rudu Pivrnce (mimochodem nerika se mu spise Rudla ? :))), asi by se z Pismaka stala "Velka barevna encykloperie rudismu v ceskych zemich a snad i na Slovensku." Jestli takoveho (jiste vskutku zasluzneho) pocinu chceme dosici, vemme do rukou rude Kosy a Srby (kladiva si pro tentokrate odpustime :) a rezme to do tech ctenaru hlava nehlava :-)))
Jasně - zelená je dobrá pro oči. Zapomněl jsi na rudé pero cenzorovo (viz. Karel Kryl).
Sibyla: Ano, jiste, samozrejme... Ale rudou barvu proletarske krve po me prece nemuzete chtit :-)))
Hmmm tak mi stačilo vzpomenout si jen na jedno sousloví ,Rudá armáda´ a už to rázem nabralo jiný spád
Barvoslepi ctenari doufam prominou, ale k vuli nim se taky nepredelavavaji semafory do odstinu sedi. A pro ty uplne slepe - bohuzel nemam dostatek financi, abych k tomu pridelaval tlacitko s pipanim. Poridte si psa anebo si to otukejte holi.
(Jen ne prosim prilis do me hlavy :-))))