Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezátiší
25. 03. 2002
2
0
1117
Autor
lidka
Nahýma rukama
objímá kmen
smůla se lepí na kůži
Světlýma vlasama
zametá zem
otáčí hlavu po růži
Bílýma nohama
zahřívá mech
studené oko foťáku
Nekryté poprsí
tají se dech
klapání ptačích zobáků
Kapradí zakrývá
její stud
tiše si šeptá okolo
Dívka se v šíji prohýbá
a vše už je
navždy, nastálo
jojo... umělecké akty... přijde mi velký umění vyfotit holku v přírodě tak, aby to nevypadalo stupidně a kýčovitě... vždycky myslím spíš na to, jak ji to jehličí muselo píchat do zadku... a mravenci kousaj...
Jiná dílka jsem od tebe zatím nečetl a tohle na mě působí místy křečovitě až nešikovně jak podotkl písmák Prokletí.
Jé, tu fotku znám, to je od Tarase Kuščynského, že? V básni mi vadí "vlasama" (to moc!) a "foťáku" (trošku). To jsou takové vpády expresivity do jinak krásně cudného jazyka. Ale jinak... no, mně se to líbí. :)
40: to's mi udelal fakt radost, to bude asi tim, ze jsme stejna generace...mela jsem ji pred ocima (v hlave :)
jinak, ja si docela potrpim na to, ze umim cesky, ale kdyz ono proste bych "svetlymi vlasy" nikdy nerekla, jsem si vedoma sveho prohresku, ale byl uvazeny......no a ten fotak, taky se tomu pristroji uz jinak nerekne, jenom muj konzervativni otec jeste rika "aparat", jazyk se nam meni denne pod rukama a Ustav pro... to nestiha zaznamenavat
prokl a seregil: dik za ohlasy
jakej "písmák Prokletí"? Jo ten, toho znám - strašnej idiot ;o)
m. ;))))))))
mno, přiznejme se, že ten třetí part do dříve srovnaného textu nese trochu nešikovnosti a je to celkom i cítit... "nekryté poprsí" se mi moc líbí, k tomu doporučuju jako literaturu Miroslava Horníčka - Julius a Albert, konkrétně milostnou scénu na hřbitově, je skvěle napsaná ;o)
Díky, ale máš i lepčí ;o)
m.