Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečerní
Výběr: Lyryk, Carodej
28. 03. 2002
33
0
4004
Autor
Elyanne
Večer se zbarvil do červena.
Racci i bílá mořská pěna
oblékli krásu spadlou z nebe.
Dnes nalévám si Zweigeltrebe
a též oblékám do červánků
sebe i zdi svých vzdušných zámků.
Velmi* A nejen proto, že zweigeltrebe rád...
Petula: Nic si z toho nedělej, já kačák pitomej taky dorazil dlouho po funuse ;o)
A já káča pitomá... jsem tu vůbec nebyla!!!
Moc malebný – zvukem i představou...
KLASIKA!!!
Je dobře, že jsi to dala do sbírky!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Kvalita, vyjímečná, krátká, jak z mramoru vytesaná báseň, zcela si výběr zasluhující.
Člověk jde seznamem tvých děl, hledá nějaké béčko a ono pořád nic. Kdo tě má pořád chválit?:-)
Yenn: Nepřipadá mi, že by to "Dnes" zavádělo. Zdá se mi to celkem tvrdě přikurtované k výjmečnosti Zeigel..uh..no toho chlastu:-).Dokonce se mi zdá, že to podtrhuje výjmečnost toho názvu. Nejsem si jist, jestli bylo cílem dosáhnout dojmu, že je ta chvilka výjimečná, ale rozhodně mi nepřipadne, že by se ona výjmečnost nakažlivě vztahovala i na červánky dnešní noci. Myslím, že chybka tady není... Tip!
móc pjekný, Elyško :)
zvláště oceňuji originální rým na nebe :)
a clekovou atmosféru, pochňápatelně
a vůbec
*
malykuba01
30. 03. 2002Astalavista
28. 03. 2002
Kdyz jsem si ji dokazal zapamatovat, musi byt minimalne moc dobra.
Ac to muze byt brano jako neobjektivni...
TIP*
Pekne, sedi to, drzi ve svech...
Mozna ale to "Dnes" opravdu prilis vnucuje myslenku, ze spis nez o tomto veceru pises vlastne skryte o "tech jinych", ktere se lisi, o tech bez cervanku.
Mozart: Krizenec Frankovky a Svatovavrineckeho. Cervene vino.
Petr_Palkowski
28. 03. 2002
nejde jen o to shodnout se s břízou :-)))
tady se shoduji i s autorkou :-)))