Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o nejistotě
Autor
aleš-novák
s věkem
přichází moudrost
někdy ale přijde
věk sám
46 názorů
aleš-novák
08. 10. 2016díky Pavle...
až budu kumpánům v hospodě vyprávět, k jakému ocenění mi de facto pomohli, jistě mě to bude stát nejednu rundu :o)
Tohle je, Aleši, Tvá nejpovedenější miniatura za poslední dobu. Dlouho jsem o tom uvažoval, ale myslím, že si právem zaslouží být ve zlatém výběru.
lucie.médea.
11. 09. 2016* ;)
Evženie Brambůrková
08. 09. 2016Jasně, proč by s sebou ještě někoho vláčel.*
aleš-novák
07. 09. 2016podle ohlasů bych řekl, že je dobře chodit víc do hospody...
díky, přátelé...
okoloidúci
07. 09. 2016ad mořský koník:
Stárnoucí vlk
07. 09. 2016tý jo, to je mazaný )
Už Jan Werich se dal slyšet, že "z mladého blbce bude zase jen starý blbec". Obávám se, že měl pravdu :-)
mořský koník
07. 09. 2016mně zní pořád v hlavě slovo "stáří" místo "věk" (slovo "věk" se mi zvukově sem nějak nelíbí) - a taky hlas pana Horníčka, to je přesně v jeho duchu :o)
okoloidúci
07. 09. 2016... dôkaz, že poznanie konverguje k správnym záverom:
moudrost přichází s věkem někdy přijde věk sám
Moudrost nechodí vždy s věkem...někdy přijde věk sám
:)
aleš-novák
07. 09. 2016žejdlík do hrdla, ne žejdlíkem po hlavě...:o)
aleš-novák
07. 09. 2016zrovna ty trpíš nedostatkem inspirace?
když budeš mít cestu kolem, můžeme dát žejdlík...:o)
aleš-novák
07. 09. 2016agáto, nejčastěji Na vršíček nebo Na Marii...případně do naší domovské divadelní hospůdky Za Vodou v Čenkově...
V hospodě se občas narodí perly a hluboká moudra, vyřčená jakoby nic mezi třetím a čtvrtým pivem. Ale těch blábolů, co člověk musí vyslechnout, než se zadaří...
Aleši, ať už se zatoulala nebo zdrahla jinam, soudě z vlastního vývoje, smiřil jsem se, s tím, že to musí jít dál bez ní.
Ten věk nepřijde "někdy" sám, on přijde vždycky. No a já už jsem nejspíš moudrý. A vím, že u nás v prvním patře bydlí paní Alzheimerová, ve druhém paní Parkinsonová, no a teď si neuvědomuji, kdo ve třetím: Buď je to Pamela Andersenová, anebo já...???! : -)) /**
aleš-novák
07. 09. 2016někdy jde snad moudrost i úplně opačným směrem...
Hmm, ale jestli přijde věk sám, znamená to, že se moudrost někde zapomněla a dorazí jindy... nebo jinde. Tedy... chci říct, že je kdykoliv vítána. :-)
No, pokud bychom to nazvali Alzheimerovou a Parkinsonovou chorobou, tak je v tom zase ženská. Plémě jedno ďáblovo....
aleš-novák
07. 09. 2016a co bratranci Alzheimer und Parkinson? To jsou muži, ne? :o)
Jarmila_Maršálová
07. 09. 2016rýmička, prostata... Alzheimer a Parkins jim naštěstí zůstal))
Ha! Pěkné! A všimli jste si, že všechny ty špatné ségry, se kterými to táhne jsou rodu ženského...? ...skleróza, bolest, nemoc, demence (již zmíněná), impotence, inkontinence.....smrt... ach jo, to je nespra ne´cest pa?
okoloidúci
07. 09. 2016... trefný a vtipný postreh :))
aleš-novák
07. 09. 2016obvyklejší...:o)