Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex125x
Autor
Můra73
Bouře utichla –
ve výmolech pěšiny
se chvějí hvězdy.
41 názorů
To musela být strašná bouřka, když se ty hvězdy ještě chvějí (ve druhé vrstvě).
Radmila Marie
07. 06. 2020Skvost. Jste má inspirace, děkuji.
Nádherný text a zároveň mi dorazila Tvá kniha s Issou.
A přemýšlím, jak je to s tou pravdivostí v haiku.
jejdavilda
12. 01. 2017~~V haiku je v nejdůležitější ta část, která zůstala nevyřčená.
To znamená, že když nenapíšu nic jsem nejlepší.
Josephina, ne obyčejný, o to tu nejde. Pokud bych napsala "déšť ustal", byl by text zcela dořečený. V haiku je v nejdůležitější ta část, která zůstala nevyřčená, tu autoři cíleně vytvářejí pro čtenáře. Aby měli možnost ji najít, pokud hledají.
ale kdo to má vědět, bouře nemusí přinést déšť - jsem blbej detailista, pro mě by bylo přesnější - déšť ustal, .... ale to by už bylo moc obyčejný, co?
Ta voda tam právě je, bez ní by se v haiku nemohly ve výmolech chvět hvězdy.
Pěkné... vlastně běžný okamžik, ale našlas ta správná slova - a tak o něm přemýšlím už pár minut :-)
Nedomnívala jsem se jinak. On úvoz je tuze pěkné slůvko a my jej tu právě s těmi výše vzývanými údernými výmoly přímo pod okny, měsícem a hvězdami vskutku máme, tož jsem se pravověrně, až hmatatelně pobavila, ovšem zdali se v tom blátisku nahrazujícím louže kdy co tetelilo, lajdák mého formátu pozorovat dosud nikdá nešel. Ještě tak s popelem..., a to se většinou přerazím a stvořím docela jiný útvar nežli haiku.
Můrko, souzním si tak, nepřepisuji Tě.
Úvoz by zněl lépe, ale ona to byla opravdu pouhá pěšina. Nechám to uležet. Díky, Silenko
(Errata: úvoz jsem chtěla napsat, nač já to myslím... konkrétně na svou vlastní blbost už třetí den. Mea culpa.)
Stárnoucí vlk
24. 11. 2016vidím to )
U nás by to sedělo na výmoly újezdu. (Pozn. ke skvělému mauriinu komentu.)
No, a krásné.
Kočkodane, slyšela jsem, že jsem tu spíš za můru.:)
Tvé jméno v našem rodě rezonuje hned 3x. Jeho nositelé si moc libují. Když se na ně volá, všichni se tváří, že se to týká těch ostatních. :)
CarverIsBack2
22. 11. 2016*
Záhada
NAS - na dně
sklenice na časopisu.
Dno sklenice přesně obsáhlo tyto slova, vše, nic víc. Hned tady táháš přírodu, měl jsem jen tři piva. :D
Fajn, chudák Brufík, teď jsem položil na časopis sklenici: záhada
NAŠ,
na časopisu
sklenice.
Vím, ale co. Zdravím, opravdu krásné hajku.
Brufen zůstane doma. Má arest za nepovolené vycházení!
My se doharaškujeme až v sobotu večer. Vidím to bohužel až kolem dveváté hodiny. Na 26.11. se nám sešly 4 akce, 3 by nám bylo líto nestihnout (vyřadili jsme Lubošův třídní sraz). :)
Nádherné. Viděl jsem, dík. Jen k té otázce možná pojedem, už plánujem, ale Alfík a Brufík?
Evženie Brambůrková
21. 11. 2016Krásná představa. /T