Krásně napsané, máš můj obdiv :-))) TIP
Na první dojem jako by dopis bez adresáta, ale zároveň taky dopis, který má sílu oslovit stovky čtenářů. Tip.
Žádná stránka není špatná, prostě každý máme ty své a druzí taky své ..
a ten výraz "posouvací" si zapamatuju
Krásné narozeniny:)
a držím palce ...
No a vidíte to, to už si zase nepamatuji já. Já právě měla pocit, že u mě nečtete, tak o mé ,,osvěte" nic netušíte. Taky sem teď chodím sporadicky. Tak se mějte hezky. A nebo tedy spíše navrhuji to tykání pro eventuelní příště.
No jo, teď si vzpomínám, že jsme o tom tady spolu vlastně kdysi dávno "mluvili". Omlouvám se, že jsem zapomněl, dlouho jsem tu nebyl. Taky Ti (vám) přeju klidný advent.
Umbratico, moc děkuji a jsem ráda, že je to k přemýšlení.
Svíčky, děkuji za návštěvu a těší mě, že se líbí.
Zboro, děkuji i Tobě za návštěvu a za názor. Konkrétní člověk si ten dopis nikdy nepřečte, není toho schopen...Ale samozřejmě chápu, jak to asi myslíš.
Ale já asi takhle osobně a niterně píšu většinu svých dílek o autismu, beru to jako takovou možnost, jak můžou i jiní lidé nahlédnout do našeho zvláštního a absurdního světa. Některým lidem se právě toto líbí a nebo je to prostě opravdu zajímá; a jiným třeba ne. Ale vážím si Tvého názoru, jen jsem se pokusila o chabou obhajobu. Ale ber to jen tak na okraj. Já se ani nechci ani neumím pouštět do nějakých diskusí o čemkoliv...Měj hezký adventní čas.
Text je velmi osobní a určený konkrétnímu člověku. Se vší úctou si myslím, že sem nepatří.
Některé veřejné dopisy opravdu přimějí člověka k zamyšlení. Tip.
Lidičkové písmáčtí, moc vám všem děkuji za milá slova, která i v tomto mrazivém počasí hřejou.
Původně jsem chtěla do této miniatury vložit takový pocit, který mě v té nemocnici trošku pohltil, jen na chvilku. Možná i uvědomění toho, jak člověk ve středu sociálních služeb tak nějak okorá a trochu jakoby otupí a že mě to třeba nakopne k tomu, abych se zase vrátila k podstatě toho ,,pomáhání"...., ale nějak se mi to nepodařilo. Tak třeba příště. Mějte se hezky a těšte se z předvánočního času v klidu a v pohodě.
*****
a všetko najlepšie Strelcovi, i ja som ním:)
Snad popřát jen klidné a pohodové narozeniny. /T
Ja místo komentáre udelám jen svoje murí nozky u tech predchozích.
Jednou jsem slyšela definici pokory, která je podle mého názoru dokonalá: Pokora je vidět sám sebe ne lepšího, než jsem, ale ani horšího, pokora je vidět sám sebe pravdivě. Ty nejsi ješitná, ale pokorná. Všichni tady obdivujeme tvou sílu a obětavost a jsme vděčni za to, že tě známe. K těm pětadvacetinám přidávám i svoje přání všeho dobrého.
Necháváš nás nahlédnout do Vašeho světa a za to Ti patří dík. Asi ne každý by zvládnul to co Ty. Každé dítě je kus nás...každé přináší radost i starost. Něčeho méně...něčeho více...U Vás ....v kruhu lásky ....má Tvé dítě MAMINKU a tátu, kteří jsou tu pro něho. Obdivuji Tě a objímám......*/****
Máš právem být na co hrdá. Na sebe, rodinu i svého syna.
Revírníku, moc děkuji. Možna by mi při psaní neuškodilo, kdybych měla aspoň nepatrnou část Tvého krásného malebného psaní. Ale na to jsem asi až příliš velký realista a někdy i cynik. Hezký den.
Je dobře a je krásné, žes to napsala právě tak. Máš můj obdiv.