Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto se poddá
Autor
agáta5
Koho to nahmátli půl metru nad zemí?
letěly
tak nízko
zbloudilé kachničky
až padly do léčky…
teď plavou na hladině
a plíškem na noze posílaj prasátka k obloze…
březen bude plný obřezaných stromů
houpavých zvuků
spadaných do listí…
večer si sednu k talíři
zesláblá nemocí natrhám křídlo
na malá sousta
v pobledlých obrázcích probleskne měsíc
obkreslí kuchyni
a pak se poddá
21 názorů
Adriana Bártová
05. 03. 2019březen bude taky plný ptačích zpěvů a kočičích árií, je to krásná jarní poezie..díky za návrat k romantice, T*
patricia w.
02. 03. 2019milé vítání jara :*)
Slavomir Mily
01. 03. 2019skvelé *
Evženie Brambůrková
27. 02. 2019Nejvíc se těším, až vyvalíme ven muškáty. To bude to pravé jaro. Pro mne. :-))) /T
.. tak se drž :) já jedla to kachní... nebylo vůbec špatné, vrací se mi chuť :) ... neboj, bude líp ... jsem potěšena, že jsem tě potěšila
Marcela.K.
27. 02. 2019Taky jsem zesláblá...takže čtu jen ty, kteří mě potěší. Venku krásně a já jen čučím z okna a chrchlám :-( Jo a k obědu peču krůtí křídla ;-)
Některé básně místních autorů jsou jednoduše krásné, bez složitých metafor a jinotajů a vypovídají vše a bez velkého přemýšlení o autorovi. Jiné a to je asi i tvůj případ, se nevyhýbají metaforickému ztvárnění svých pocitů i světa kolem. Připomínají mi symbolismus Antonína Sovy, nebo Otokara Březiny. Obojí se čte dobře, obojí má své místo na slunci a je jen dobré, že poesie není jednotvárná a upadající jen v pouhé klišé. Ode mne máš tip.
Pořád zde hledám "své" autory, je vás zde hodně, a tak mám dalšího. pěkné.
letos mu dám do ruce nůžky místo motouzu... říká, že mi bude pomáhat, tak se těším :)
To víš, agátko, chodím tě kontrolovat. Pouštíš s vnukem draky a práce ti uniká.
děkuju za čtení :)
Jirko, ano, loni jsem nějak nestíhala, tak až mi bude dobře zkusím shrabat letos, i s odřezanými větvemi :) ty jsi ale všímálek :)))
děkuju
už jen čtu a vnímám potěšení. Tady mne sice na první čtení trklo ve sloce s březnem listí, to nejspíš ne, ale hned mi došlo, že třeba doma neshrabuješ listí z podzimu a spoléháš na technické služby.