Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVysázím...
24. 04. 2002
26
1
6760
Autor
papouch
Vysázím na dřevo EURo
! click !
Nebude za mě neuro
! tick !
tack
tik
ťak
a
tak
pendlovky krájí čas
šlapu na pedál
abych Tě lás
ko
nepropás
1 názor
NIghtRunner
19. 03. 2008Severkanova
15. 06. 2002
Jasně
ne
propast!
Tedy
ne
pro
past!
ale já sem šmudla...
Takhle:
Nepropást!!!!
P
lás...(ku)
tev
Medovníčkové, ale jezděte vopatrně! Vobááá!
:o) někdy mi přijde....že na světě je málo Papouchů!
a tak....
a chce se mi teď víc než jindy...jen bejt a usmívat se na lidi co chtěj "jen" Bejt a usmívat se pro lidi.....hmmm...
Fájo....hele a .....☼
Miroslawek
24. 04. 2002Astalavista
24. 04. 2002
miloučké*
božínku... vyjmenovat pár zbytečností, které na světě zabírají místo, tato jiskérka by je snadno podpálila...
pap, docela sis vysadil (nebo vyseděl) nezaměnitelný místo skrzevá i takovou jak ty říkáš "blbůst..." ;-))
to jen, že ani tohle rozhodně nebylo zbytečný, aby bylo jasno!!!
Noaco. Na světě je tolik zbytečnejch vejcí, který sou wošklivý...
papouš se ale snaží dělat ale takový zbytečnůstky, který lidičky rozusmívávají... A to není zbytečný, ne?
papouš by bez legrácek zahynul, víš
kafčí - dík :-)
taky jsem střelec, tak abych nebyla ;-))
já si jen na to slovo "zbytečný" dávám trochu pozor... nedávno jsem ho zrovinka použila a nevím, jestli nejlíp... chjo
* ak je toto zbytočné, tak ja som to, čo Tynic, iba v ženskom rode :o)
* papagájko, my sme teda plánovači, dohodli sme sa ísť do Azalinovej čajovne ! myslíš na to ? naťahuj občas tie pendlovky :o)