Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěž v poezii "2019/III" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ
Autor
Báseň_roku
Soutěž v poezii "2019/III" VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ:
Podle hodnocení čtenářů se básně nominované za 3. čtvrtletí roku 2019 umístily
v následujícím pořadí:
UMÍSTĚNÍ NÁZEV BÁSNĚ TIPY AUTOR (KA)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Podzimní ráno 14 Gora
2. bezesná 9 agáta5
3. Doopravdy 8 SantiE
4. – 5. Dědčí léto 6 Muamarek
4. – 5. Pod barvou barva 6 koneckonců
6. – 7. Ráno 4 supizmus
6. – 7. polotóny čekání 4 kvaj
8. Proč? 1 lapezka
-------------------------------------------------------------------------------------------------
HLASOVÁNÍ SKONČILO, NEPŘIDÁVEJTE JIŽ PROSÍM TIPY.
Svoji báseň si teď každý soutěžící může vystavit na své autorské stránce.
Zde pod nickem Báseň_roku zůstane uchována jako "snímek cílové kamery"
včetně komentářů a tipů na věčné časy (nebo aspoň do konce Písmáku)
a taky pro případné celoroční kolo soutěže. IV. kolo bude vyhlášeno v prosinci 2019.
Děkuji všem aktivně se zúčastnivším. Jmenovitě to byli: a2a2a, agáta5, Alegna, atkij, bixley, dadiková, dievča z lesa, California Memory, K3, kvaj, Kočkodan, lawender, sirup a lišaj, Radovan Jiří Voříšek, rebecca 13, Silene, Thea v tramvaji, Zajíc Březňák, zvedavec a "tiché" tipy.
26 názorů
Báseň_roku
02. 10. 2019agáto, moc díky... hodně mne to překvapilo.
ag: Klíček a komín byl ale trochu podezřelý...
Chápeš. No, trefím sotva do dveří, mizerný přehled mám, tak jsem se bála.
Báseň_roku
01. 10. 2019atkij, já bych ji poznala - tedy teď, kdo ví, jestli jindy a jinde :-)
Báseň_roku
01. 10. 2019Díky moc, Karle...
Výsledky částěčně překvapivé. Agátku bych tedy nepoznala:)) Gratuluji, Iri, i všem ostatním. Stálo mě to velké rozhodování, komu udělit tip. Většina děl mě něčím zaujala. A to je dobře:)
Báseň_roku
01. 10. 2019Díky za úsměvný odkaz - koneckonců, kdo by nechtěl být "nejlepší?" :-) Někdo je zase "ozdoba přístřeší ", jak zpívá Lešek, a to já nejsem :-)))
Silene, dá mi práci nehnout brvou:-), ale hlavně chci, abyste se bavili vy všichni...
Básni, nenene, já radost nemám, vůbec jsem nevyhrála, ačkoli jsem se tak snažila, skotský smajlík. (Abych tak navázala na Luboše:)))
A to jsem ještě byla srab tipnout si autora Agátu a nejmenované Goře jsem beztak dala hlas omylem, upadla mi čelist na klávesnici.
Poslyš, ty se musíš nejlíp bavit, když se netrefujeme, viď :).
Báseň_roku
01. 10. 2019Kočkodane, tys to vymňouk, hm, ale Gora děkuje.
Báseň_roku
01. 10. 2019Silene, předpokládám, že snad všem :-) a děkuju.
Báseň_roku
01. 10. 2019Theo, díky :-)
Sakra, tak já jsem dal nakonec svuj drahocenný hlas Gore...to kdybych byl býval vedel, tak... (mrk)
Samozrejme jsem jen zertoval. Blahopreji bednákum a Irce dekuji za tech nekolik málo minut, které organizaci souteze venovala. (úsmev)
Bylo to prima zabavení,
všem vítězům, jimž jejich umístění učinilo radost, samozřejmě gratuluji.
Goře, Agátě a Santie gratuluji a soutěži přeji mnoho zajimavých děl od celé řady autorů, ať se daří :-)))
Thea v tramvaji
01. 10. 2019Gratuluji vítězům! A vůbec všem za odvahu! :)
kvaji, díky za milá slova ... tabulka vyhlášení je malinko šišatá, ale snad čitelná :-)))
Gratuluji vítězům a hlavně Ireně, která nejen zvítězila, ale také vše připravila a dalo jí to hodně práce.
Gratulace k vítězství a rovněž poděkování za práci, kterou si dala se soutěží, patří hlavně Irence,