Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semiluj bližního svého...i neskutečného
Autor
trojort
Někdy se mi zasteskne po němohře stínů.
Přiznám se bez mučení.
Nejsem na bolest stavěný.
Pro život špatně vybaven.
Jak slečna Svitáková, co i ve vysokém věku měla obavy, aby ji muži nesledovali oknem, když se svléká.
„Ti muži jsou tak nenasytní,“ říkala mužům.
Když ji neznali, tak neměli tušení o čem to mluví.
Usmívala se přecezená časem, jak písek v přesýpacích hodinách, který po všech těch veletočích nemohl vědět nic o čase.
Byla starou pannou.
Nikdo nepamatoval, že by ji muž vedl za ruku s úmyslem.
„Ti muži jsou tak nenasytní,“ říkala slečna Svitáková.
„Nemáte chuť na procházku u jezera?“
I vodník může býti dvorným a zamilován.
Nelze ho vyhnat z kapsy života jen pro naše předpojatosti.
Vari vari.
Je to moc snadný přišít mu něco za co nemůže.
Jako dítě jsem si myslel, že nositelé cedulí se zprávou o konci světa jsou blázni.
Byli neskuteční.
Jako vrazi.
O těch jsem si myslel, že jsou jen v detektivkách.
Nedávalo smysl to, co dělali.
Konec světa byl zrovna tak neskutečný.
Jak by k něčemu takovému mohlo dojít?
To bylo tím, že nepadaly bomby.
PS.
Konec světa se blíží!
Kdy už bude sakra konec tomu tvýmu věčnýmu courání?
13 názorů
Prý existuje odložiště starých pannen, a tam si je chodí vybírat staří mládenci:).
kouzelná_květinka
31. 05. 2020Baví mě to .. i to překrývání světa světem :-)
Konec věčného courání prý spočítal Stephen Hawking, jen jsem si to nezapamoval, takže zůstávám nenasytný. Bezva.
blacksabbath
30. 05. 2020......a v TV zas dnes nic není......tady se jeden, druhý, třetí, čtvrtý, pátý, šestý, sedmý....osmý ne, deváty atd. BAVÍ!!!!!
Přecezená časem bych být nechtěla, ale posmrtně být v přesýpacích hodinách by se mi líbilo.
No... Tak... Já se fuckt snažim. Dělám proto často první poslední. Ale často to stejně vyšumí tak nějak do prázdna...
V mém dětství a v mé rodné vsi - byla taková SLEČNA TRAFIKANTKOVÁ. Vrtalo mi hlavou, jak může být slečna, když je v baičkovském věku.