Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKOUZLO VULKÁNŮ - pozvánka na výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
zvu vás na další virtuální výstavu obrázků
KOUZLO VULKÁNŮ,
na niž přidávám odkaz a přeji hezký zážitek.
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6135
48 názorů
Milane, mám radost, že se Ti výstava líbí, děkuji za nahlédnutí a milou odezvu i Tip :-)))
Janinko, těší mě, že se Ti procházka po vulkánech líbila. Na výbuch Mount St. Helens v květnu 1980 se moc dobře pamatuji, fotky byly tehdy v novinách na první stránce a záběry v televizi. Oblast zasažená erupcí byla vyhlášena národním přírodním parkem. Před několika lety jsem viděla dokumentární film o návratu života, který začínal kytičkou vrbkou úzkolistou, běžně rostoucí i u nás, a teď jsou tam lesy a žije velké množství zvěře. Děkuji za zastavení a Tip :-))).
kouzelná_květinka
06. 06. 2020Krásná procházka :-) děkuji, za mě nejvíce hora sv. Heleny :)
Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků a za milá slova zde i pod galerií na Seniortipu, kde jsem Ti napsala poděkování :-)))
Helen Zaurak, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Iwaki-san mě zaujala v dokumentárním filmu v televzi, věnovaném oblasti Tóhoku na severovýchodě Honšú, a tak jsem si vyhledala fotku, podle níž jsem malovala. Díky Iwaki-san je tato oblast mimořádně úrodná i přesto, že je tam drsné podnebí, dlouhé zimy a hodně sněhu. Rýže vypěstovaná v Tóhoku tvoří asi pětinu produkce rýže v celém Japonsku.
Renato - bixley, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Malování a vulkány jsou mým koníčkem nebo spíše vášní.
Jardo - revírníku, mám radost, že se Ti líbí, díky za zastavení a Tip :-)))
Jardo - Oldjerry, pohled na Fudži je od východu nebo spíše severovýchodu, park s květinami se nachází poblíž jezera Yamanakako, které je největší z pěti jezer v okolí Fudži. Těší mě, že se Ti líbí, díky za zastavení a Tip :-)))
Přemku, děkuji za zastavení a milou odezvu Tip, a ještě jednou díky za krásně zpracované video na youtube. Mám radost z jeho velké návštěvnosti :-)))
fialko, mám radost, že Tě obrázky potěšily, a děkuji za zastavení i Tip :-)))
Helen Zaurak
06. 06. 2020Děkuji za možnost nahlédnout; dnes bych si asi vybrala IWAKI-SAN na ostrově HONŠÚ, vábí... možná něhou bílých květů v popředí v kontrastu se zasněženým vrcholkem Iwaki... :-)
Umíš to nám laikům nádherně přiblížit - nejen obrázky, ale i doprovodnými informacemi. Potěšila jsem oko i ducha.
Jani, já se pro jistotu ještě ozývám, že jsem to svoje souvětí myslel v tom přeneseném významu, jako pokus o humor.
Jano tvoje obrázky znám dobře a líbí se stále i na YouTube https://youtu.be/8c17_Sr45aM
Irenko, děkuji za prohlédnutí obrázků, Tip, i za krásný komentář pod galerií :-)))
Peter, děkuji za zastavení a Tip :-))). Jsem jen amatér a neumím spoustu jiných věcí.
Karpatský knihomoľ
05. 06. 2020Mnou maľované obrázky by sa vystavovať nedali. Závidím ti že to vieš.
Maruško, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Obrázky maluji podle fotek, ale hodně inspirace a "náboje" mně dodala návštěva italských vulkánů.
Renato, děkuji za prohlédnutí výstavy, těší mě, že se Ti líbila :-))). Obrázky maluji podle fotek, dříve zejména z knih a časopisů, v posledních letech z internetu. Podpisy a data u některých, zejména starších obrázků, skutečně nemám - někdy jsem malovala hodně živelně a obrázky nepodepsala. Akvarely jsou z období od roku 1998 do současnosti. Nejnovější je Fudži s modrými květinami, kterou jsem namalovala před týdnem. Delší popisy pod obrázky se bohužel celé nezobrazí, a já jsem se občas rozjela, takže leckde zůstala useknutá věta.
Evženie Brambůrková
05. 06. 2020To je prostě úžasné. Nejenom, že to nakreslíš, ale máš to štěstí vidět to na vlastní oči.
no a už jsem tady. Zajímalo by mě, podle čeho to všechno kreslíš a v rozmezí jakého období ty obrázky vznikly? Někde máš data, ale většinou jsem nenašla ani podpis - taky možná blbě vidím. U některých obrázků dole se mi pak nezobrazil celý popis. Píšu takto prakticky, protože chválit tě to je... - opravdu máš tak neuvěřitelnou sbírku :-) a hezká výstava.
blacksabbath
05. 06. 2020Děkuji za pozvání....obrázky jsou wow....
Diano, mám radost že se Ti obrázky líbí, děkuji za zastavení a Tip :-)))
Liduško, děkuji za prohlédnutí obrázků, a moc mě těší, že se Ti líbí, díky i za Tip :-)))
Janičko, všechny tvoje obrázky jsou krásné, ale tyhle jsou nejpůsobivější*****