Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKniha ,,Můj rok s babičkou"
Autor
Evženie Brambůrková
Moji milí přátelé,
ráda bych se s vámi podělila o radost z vydání mé knihy o babičce. Někteří jste četli mé povídky a nyní jsem je doplnila kresbami a s dcerou jsme vytvořily toto prosté dílko.
Pokud by někdo z vás měl zájem, kontaktujte mne prosím.
Ilustrace jsou zmenšeninami originálů formátu A4 a ty budou také v mé předvánoční nabídce nebo si je můžete, po domluvě, prohlédnou osobně.
Přeji vám všem hodně pohody a zdraví v této neobvyklé době.
Vaše Marie Tomková/Evženie Brambůrková
43 názorů
Evženie Brambůrková
05. 01. 2021Děkuji ti , Jarmilo.
Jarmila_Maršálová
02. 01. 2021Evženie, blahopřeji
Evženie Brambůrková
25. 12. 2020Děkuji ti Fidzi, budeme doplňovat o novinky, jen to chvilku trvá. Hezké svátky.
Děkuji ti, Petře, a také si užij krásné svátky a hodně zdraví do dalšího roku.
Evženie Brambůrková
11. 12. 2020Laskavost, tolerance a nadhled. To tam snad je. A děkuji, že jsi to četl. :-)
Četl jsem jen několik málo ukázek a zdálo se to jako laskavé vnímání stařeckých vrtochů.
Evženie Brambůrková
10. 12. 2020Děkuji ti, a2a2a. Jen bych upřesnila, že je to o střetu dcery s matkou. V povídkách, které mají časovou návaznost, píši o změnách chování starého člověka po ztrátě partnera. Líbezná je tam snad jen příroda.
Už ten název je líbezně vřelý. stejně jako motivace ke knížce a účast vnučky. Ty nejlepší předpoklady.
Evženie Brambůrková
09. 12. 2020Mnohokrát děkuji, Zeanddrich E. :-)
Zeanddrich E.
09. 12. 2020Také blahopřeji :)
Evženie Brambůrková
08. 12. 2020Budu ráda, Karlo9. Napiš mi, prosím do zpráv jmeno a adresu a já ti pošlu číso účtu.
Evženie Brambůrková
05. 12. 2020To je, Karlo9, krásné přirovnání. Tato je třetí a tak to bylo lehčí. :-)))
Moc ti děkuji, uvnitř jsou kresby také pěkné. Myslím, že sama z toho mám radost.
Evženie Brambůrková
04. 12. 2020Určitě jednu pro tebe schovám, Čudlo. :-)))
Evženie Brambůrková
04. 12. 2020Bojuj, Arwen, ale vítězně. Jsou tam i obrázky :-)))
Evženie Brambůrková
04. 12. 2020Ahoj Lenko, napiš mi prosím do zpráv adresu.
Arwen Leinas
04. 12. 2020To vypadá vážně dost dobře. Teďka budu muset vybojovat těžký vnitřní boj :)
Evženie Brambůrková
03. 12. 2020Možné je vše, atkij. Potřebuji jen do zprávy údaje pro zaslání.
Evženie Brambůrková
03. 12. 2020Děkuji ti Čudlo.
Jé, gratuluji, Evži, já bych ráda, jestli je to možné. Obálka je moc pěkná.
Evženie Brambůrková
03. 12. 2020Děkuji ti, Umbratico.
Evženie Brambůrková
03. 12. 2020Renato, v prodeji to nebude, tak velký náklad nemáme. :-)))
Evženie Brambůrková
03. 12. 2020Moc děkuji za váš zájem, jen si upřesním způsob přepravy a pak už to půjde rychle. Uvítala bych do zpávy adresu a taky normální jmého :-))) Cena je i s poštovným 120,-Kč. Pokud zájem trvá, napište.
Gábi si to přepočítá sama a pak to bude hračka. :-)
přidávám se s velkou gratulací, teď mě cosi brzdí, ale snad se toho zbavím a pak se ozvu a vyzvednu osobně****
blacksabbath
03. 12. 2020Evženko....gratuluju.....................
záujem by bol...ale čo s nami, Slovákmi? môžeme platiť eurami a ako, kam?
Jsi, zdá se, všestranná šikulka. Moc hezká kresbička na ukázku. Přeju hodně štěstí.
Jinak dost přející Boženka se v hrobě nervózně zachrula… ;-)
aleš-novák
03. 12. 2020se hlásím!!!