Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDávní Bohové
Autor
Thea v tramvaji
Ještě si občas vzpomenu, jak se mi chvělo srdce. Sotva zaznamenatelný pohyb. Zneklidnění... To, co vypadne z rytmu. To, co se rozlije na ubrus. To, co jednou zazní a pak už jen rezonuje stále dokola. Odráží se mezi zdmi našich kostelů, ve kterých jsou dvě
naprosto odlišné víry. Jedna ve mne, druhá v tebe.
20 názorů
Thea v tramvaji
16. 01. 2021Děkuji vám moc, milí čtenáři :) Jsem na chatě zapadané sněhem a bohužel nestíhám reagovat na všechny jednotlivě, takže alespoň takhle hromadně vyjadřuji své díky :)
Goro ta malá písmenka se mi tam vytvořila úplně sama! Vtipné, že? :)
Zařazuji se do množiny čtenářů, kteří vydali obzvlášť zřetelné spokojené zachrochtání v závěru. ;-)
Ta malinká písmenka dělají dílko ještě zajímavější, Theo.... pěkné, zvlášť druhá strofa...
Hezké! Ačkoli souhlasím s Bohem v buřince, že On (=ten bez buřinky) prostupuje veškeré naše myšlení, cítění i konání, dovoluji si stejně jako ty věřit též v člověka - obecně i některého konkrétního - a za asistence Boží rezonovat s ním. Říká se tomu, tuším, láska - ale ne každý (na rozdíl od tebe, milá Theo), tomu chce rozumět... To je ovšem jeho problém, že?
Díky, pěkně se mi to četlo. Tip a pá a.
Evženie Brambůrková
15. 01. 2021I mně se líbí.
Thea v tramvaji
15. 01. 2021K3 - díky! Majaks - jj, taková katastrofa! :)Lucie - moc děkuji :)
Nevím, proč mi to tam udělalo to menší písmo u "naprosto odlišné"...
Já Lucie píšu...
15. 01. 2021Theo, pěkné verše. Zajímavé... určitě tip!
Thea v tramvaji
15. 01. 2021Děkuji Danny!