Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selhal mi?
Autor
agáta5
na svahu rozkročím
do šišek zabalím hlas
větve stožáry do očí mávají těžko je osedlám
nelhal mi
fakt
trochu tě podepřu
až budeš vrávorat ode mě k sobě
těžko tě osedlám horkýma rukama
těžko tě schovám za víčka bezzubého času
hoduje
ksindl...
16 názorů
gabi tá istá
23. 07. 2021teším teším, vitaj doma, agátka!
I Já tebe Gábina ... sleduje a brzy něco vloží pa a dekuju ze na ME myslíš
gabi tá istá
27. 06. 2021agátka sem chodí potichučky, bez písmeniek, ale že zišla z očí, neznamená, že schádza z mysle, mám ťa rada, agátka
Vrátil jsem se k Tobě do šuplíčku Ag. Budu jen potichounku ochutnávat písmenka. Myslím na Tebe, Petr.
:) pošli mi jednu tu šišku, až se mi bude stejskat rozbalím si ho, ju? Čas se nám jen zdá ... dost často, ho máme spoustu! :) - a hladím po horkejch rukách svejma zmrzlejma :) fajn, že píšeš!
...hoduje...
Sedím tu a přemýšlím, co napsat k pocitu, někdy jsou všechna slova málo. Ráda Tě čtu a tak děkuji děkuji děkuji. )
Evženie Brambůrková
18. 02. 2021Kdyby tak šlo napravit to zvoraný.
ahojte všichni a děkuji za zastavení u mě... jdu opravit tu hrubici :))
kočko, strašně ráda bych vrátila čas o deset let - nekouřila bych, jedla a žila zdravě... a málo pracovala :)) ale co už, život mi to takhle naložil, tak se pereme...
Aguš, nelžu, když říkám, že bych pro tebe (a další) rád vrátil čas o nějaký čas zpátky.
blacksabbath
18. 02. 2021každé slovo sedí na svém místě.....*/**********
gabi tá istá
18. 02. 2021agátka...*
Ag, navázala jsi na Phil, teď nevím, která verze mi připadá tíživější... i tak ráda čtu.