Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se.
Autor
atkij
příběhu tečka - umírání
malá jak na nebeské stráni
slunce jež kryje bouřkový mrak
velká jak studna v době sucha
mluvící ústa druhým hluchá
kdo píše za ni to co je pak...?
příběhu tečka - cestou za ní
srdce je rukáv v ujímání
kde zbývá vrchol posledních ok
přeju si mluvit zpívat slyšet
být ten kdo s tebou refrén píše
než přijdou slova neznámých slok
18 názorů
dneska mi začala dávat smysl :) přemýšlím, jestli bych chtěla vidět to Pak, neznámé si vždycky samo řekne, kdy být poznáno ... a dneska jsem si našla tuhle :) styl psaní není důležitý - když je to báseň:)
Děkuji vám a přeji krásné pozdní odpoledne. Za oknem podzim vytáhnul eso - sychravo, svetry ze skříní... A vy těšíte srdečním teplem a vnímavostí. Vše jste už řekli i za mě...
hezké. Mi dalo práci najít název a dílko rozklidnout. Za malou tečkou nemalá věc :-)
Thea v tramvaji
17. 09. 2021Přidávám se k pochvalným slovům :) A stejný problém jako Viviana :)))
Nerozumím vázanému verši. Trochej daktil je pro mne vietnamská vesnice (španělskou bych asi zvládnul). Ale mám nějaký názor, preference. Mám docela rád komplikovanější strukturu slok která se dokonale opakuje. Třeba jako v Havranovi. Máš to AA/B/CC/B ve dvou slokách. Má to rytmus, který je mi příjemný. Báseň se sá vnímat tak jako téma fyzické smrti, první sloka ho rozvíjí a druhá uzavírá vyznáním "ani smrt nás lásko nerozdělí" Nebo jako konec nějakého příběhu, i to je amrt (každým okamžikem umíráme, každým se rodíme znovu, za života prožijeme mnoho různých smrtí i zrození).
Moc pěkný.
Už jsem přečetl asi desetkrát.Chtěl bych napsat nějaké superlativum, ale žádné dost dobré a vystihující mne nenapadá.Jen tajím dech.
Viviana Mori
16. 09. 2021Krásná báseň, o tom žádná. S tou tečkou... opravdu byla tak malá, že jsem měla problém se strefit kurzorem do básně. Napotřetí se mi to povedlo. :)
Evženie Brambůrková
16. 09. 2021Velmi vydařené.
blacksabbath
16. 09. 2021................*/*********
gabi tá istá
16. 09. 2021stojím a tlieskam!*