Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sea zase je to tu...
Autor
8hanka
41 názorů
slušnej tah na branku
a drž se pohledu kočky! má pravdu
Máš pravdu, práve v ten deň však bolo chladno, daždivo, "neletne"... závan leta bol ešte v polovici októbra, mala som oblečené letné šaty a sandále naboso... to mám najradšej
teraz u nás prší, chystám sa von, radšej by som brala sneženie a mráz, ale aj to vraj ešte bude:)
Guy, ďakujem za návštevu, cením si ju...realita je u mňa iná, ako vo veršovaní...písala som to s nadsázkou po rozhovore so susedou...chodíme von v každom počasí, užívame si aj dážď, momentálne slabé sneženie... prajem krásne Vianoce...
Andrejka, i ja mám z hmly nepríjemný pocit, zdá sa, že zajtrajšie ráno bude presne také...ďakujem za čítanie a komentár
Aničko, my si můžeme notovat. Nesnáším podzim s jeho věčně zataženou oblouhou a hlavě mlhou. Jak víš, mlhy se bojím, schovává se v ní zlo.
Radovane, som šokovaná, takú pochvalu by som nečakala ani vo sne...Ďakujem, vážim si to, nemám veľké oči, sú tu iné talenty...
přijde mi to snadno napsané ale ne pro jednoduchost textu, ale pro talent
ĎAKUJEM, super básnička, dážď mám rada i ja, pokiaľ nemusím niekde sedieť premoknutá na kosť, napr. v práci...keď mám voľno, rada sa v daždi prechádzam, najmä, keď ticho prší...
Něco pro tebe, Hanko! ;-)
Evženko, áno, je, najmä farby v prírode, keď svieti slnko a farebný koberec z lístia postonáva pod nohami...aj dážď je príma, pokiaľ neprídem premočená do práce a nemám tam rezervné oblečenie...
Podzim je tak krásný.
Hezké to je :)
Luboši, díky, cením si, že si mi venoval takú dlhú báseň s bohatým obsahom a úsmevom k tomu:)
black, mačka si život užíva za každých okolností, mám sa ešte veľa od nej učiť:)
Ďakujem za pristavenie sa
Podzim mě vždycky přizabije, zima mně pokaždé zkrátí život. Jaro je neškodné, protože u nás žádné nemáme, u vás asi taky ne. Letošní léto jsem málem nepřežil. Takže zaplať pámbu za hnusotu podzimní. Ale rozumím ti.
(A kočky? To jsou inverzní stvoření, všechno naopak.)
/*.
Probouzí se hanka osma,
okno máčí kapky deště,
smutný přechod v život zo sna,
splín ji sevřel jako kleště
přinejmenším porodnický,
však kočka helfne skoro vždycky,
její způsob drastický
učinkuje fakticky -
ženu sekne plna vášně,
zavrčí: Vždyť přece máš mě,
co ti smát se, Hani, brání,
počasí je marginální.
Elán vjede do Písmačky,
zázraky holt robí mačky...
(úsmev)
mačka má pravdu..:-))))
Ďakujem, Irenka, dnes som zahájila "vykurovaciu sezónu" v chladnom byte sa už nedalo sedieť...
Hanko, je to pokaždé těžké a trochu bezvýchodné, protože se spousta měsíců "čeká na jaro" a lepší počasí... úplně tě chápu. A jsem ráda, že píšeš!
ďakujem za prečítanie a milé komentáre, je fakt, že upršané tmavé rána veľmi nemusím, ale rozchodim to
Pěkné :-))), TIP
Depka někdy může přijít, ale odejít zas musí a pravdu má tvoja mačka.
Pěkně jsi to zrýmovala.
gabi tá istá
17. 09. 2021tak ťa máme! * radi
Zimu taky nemusím, doufám, že ještě příjde léto babí, zdravím kočičku
dievča z lesa, ďakujem, naša mačka je veľmi túlivá, vrndží poriadne nahlas a hladká labkou po tvári (so stiahnutými pazúrikmi)...nemám rada vstávanie do upršanej tmy, ale potom to už ide, aj prechádzky v daždi majú svoje plusy...takže nakoniec ani tá depka netrvá dlho:)
ak mačka dovolí, pritúliť si ju, počúvať a cítiť vrndžanie ... aspoň na chvíľočku je lepšie ...*