Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV kapse
Autor
annnie
V kapse Matylda, neděle 3.10.2021
Onoho matného rána
právě narozené holé mládě
poslepu
pomalu
vedeno pouze svým základním pudem
podniká cestu
do vaku své matky
Skrze víčka
nevidoucích očí
snaží se mu proniknout
jakési narůžovělé příšeří
Cítí vůni a teplo své matky
a tak se nepustí
a šmátravě pomaličku
leze dál.
Jéje!
Vždyť to není klokaní miminko
a není to matčina kapsa
Vždyť je to Anna!
Uf...
Tažena intuicí nakonec najde
svůj cíl
A teď
blaženě oddychuje
v teploučkém měkkém prostoru
mezi peřinou
a Adamovým horkým břichem
39 názorů
Benetko!!! Dostals mě!!! Skoro tě miluju :)
Měj se krásně!!! A piš... Pá a.
Kočkodane, ríly suít! Fenkjů! Klidně přijeď, duchen, dek a přikrývek mám neuvěřitelný množství. Pod dobrou duchnou zdravý duch! a.
Markel, já taky. A taky miluju usínání a polospánek a pomalé probouzení... A sny, pochopitelně. Lituju lidi, kteří nemůžou spát.
Díky za návštěvu! a.
Ríly najs surprajzíček. (jistě nejen v angličtině mě strčíš do kapsy)
Já mimochodem také strašně nerad vstávám. Jsem ale realista, takže si nedělám přílišné iluze, že bys i mně chtěla duchnově pomoci... možná maximálně duchovně... (kanafasový smajlík)
Black, nebyl to sen... Jak jsem se tak v třičtvrtěspánku pudově sunula, měla jsem v tu chvíli fakt pocit jako to klokáně :)
Irvinka za mě pohlaď! Anna miluje veškerý pes :) Její heslo je IN DOG WE TRUST :)
Přeju krásnej víkend, pá a.
blacksabbath
08. 10. 2021ann ....o vaku se ti zdálo? :.)))))....jo peřinka je peřinka...já sice nemám Adama...ale mám Irvinka (je to pes)
ti velcí všichni, u těch malých je to všelijaký.
mě byli vždycky sympatičtí... no a pak skončili u mě na talíři, stal ze mě kanibal, hrůza! :))
Gabi... Oj... Teď nemám slov já... Díky moc. Měj krásnej víkend - za chvíli začíná! Pá a.
gabi tá istá
08. 10. 2021nemám slov...*
no, bylo tam vedro, teď jim začíná léto, nebo něco takovýho, tak jsem si s klokana potřás levačkou a šel si po svých dom :))
Theo, bojuj!!! Oslavovací povinnost je holt oslavovací povinnost :) Držím ti palce!!! A já jdu dnes do dívadla!
Goro, díky. Vlastně jsem sama byla trochu překvapená, že nejsem několikacentimetrovej tvoreček bez zadních nožiček, ale člověk... Měj narůžovělej den! a.
Thea v tramvaji
08. 10. 2021Annie :))) Dneska je fakt takový unavený den a večer jdu ještě na jednu oslavu... Ale naštěstí si s sebou beru i pojizdnou postel, takže až to na mne příjde, zalezu do auta. Krásný víkend i tobě!
Theo! Pokud jsi vstala, jsi hrdinka! A kdyby bylo nejhůř, vlez si na chvíli ke mně pod peřinu :) Přeju rychlej pátek a dlouhej víkend, pá a.
Aru, doufám, že sis to užil :) Když jsem se kdysi dozvěděla, jak se rodí klokani, zůstala jsem stát v úžasu... a stojím dodnes :) A aniž bych si to nějak plánovala: ejhle - zničehonic jsem si to jednoho dne prožila...
Díky, přeju hřejivej den a.
Jak mi se dneska nechtělo vstávat z postele! Chci být klokaňátkem.....
Básnička je měkoučká jako Azurit :)
Tak to mě rozesmálo. Představila jsem si sebe po ránu.
dievča z lesa
08. 10. 2021najnežnejšie hmatateľné zázemie pre človiečika akéhokoľvek veku***
ono to není klokáňátko, ale anna??? :D
ale stejně jsem se chvíli proháněl Austrálií ;))