Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCantabile, ma non troppo
Autor
annnie
Cantabile, ma non troppo Matylda, úterý 30.listopadu 2021 v noci
Bylo to jednoho ošklivého dne
koncem listopadu
Večerem zavířil první mokrý sníh
a mne,
skutečně,
ač je to těžko k uvěření,
do levé paže bodla sršeň.
A ty
jako když zvesela začneš novou písničku
ses nečekaně
počal uzdravovat.
Takže to bylo
jednoho velmi dobrého dne
koncem listopadu
30 názorů
Pouličník oči poulí
na hlavě má pěknou bouli
annnie ho majzla po kebuli,
tak doufám, že se nerozbulí :)
Jsem uličník.
Taky byl jsem.
A vždycky budu.
Nebo...
Možná že spíš pouličník...?
Kamamuro a Aru, myslím, ze jsem to psala kolem půlnoci, tzn., že jsem začala pozdě v noci 30. a publikovala to po půlnoci 1. prosince. Evidentně jsem na tom tedy mohla pracovat celý 31.listopad. Zcela jistě jsem se jednatřicátého mohla uškrabat...
Vaši oslavu jsem zaznamenala :)
Na zdraví a na vaše kumpánsko-přátelství! a.
Aru - néébuď taký ágresívný, a radši premýšlaj gebuĺou, braťko.
Dílo sice je datováno, ale to neznamená, že den, který autorka zmiňuje, je ten samý den, kdy své dílo sepsala - mluví přece o "dni na konci listopadu".
No, a který den je na konci listopadu? Podle ouřadů a Covidové mafie třicátého, podle nás, poletuchů svobodného ducha jednatřicátého listopadu.
Ergo, autorka píše prvního prosince o jednatřicátém listopadu.
Elementary, dear Watson!
hmmm, dílo je ale datováno Kamamuro, že ty máš ještě v hlavě bublinky ze šampaňského? měli jsme divokou jízdu v našem oblíbeném Peťerburgu, ty si nevzpomínáš? ...i když jak bys moh', pils' tam jak duha :D
Slávku!!! Nejsi ty uličník??? Mně se zdá, jestli spíž spíš nevymetáš ty, aspoň tu lahvovou část!!!
Měj se a směj se a.
...prej že v časovém presu... Pche! A to jako že komu?! Chceš!? Namluvit... Spíš bych uvěřil že vymetáš spíž. A jsi max tak ve vinném presu. Což je vlastně dobře páč hezky pouštíš ščávu. Jo jo - ščáva z Tebe jenom prýští. Záchytné lázo pro věci příští. A je to dobrá zpráva! Neb jsi jak láva!!! Začátkem prasince...
Milí přátelé, moc děkuji za vaše krásné a zajímavé komenty. A za ty vtipné (Akupunktura v zastoupení! :) )!
Jsem moc ráda, že vás tenhle kratičký jednoduchý textíček zaujal. Pořád ještě jsem v časovém presu, a tak - omlouvám se - nestíhám odpovídat vám jednotlivě. Ale bacha - stíhám číst vaše básně a jiné texty, byť po kouskách a se zpožděním. Tak pište! A mějte se velmi krásně, a zas brzy pá a.
život je zázračný***
Evženie Brambůrková
01. 12. 2021Zázraky se dějí :-)
Zeanddrich E.
01. 12. 2021Zajímavé, jak ..konce listopadu i pro mne dlouhodobě jsou docela významná období v rámci roku :)
Aha, takže taková akupunktura v zastoupení. Zajímavá myšlenka.
ja mám sršnie hniezdo na povale - nepovaľuje sa a sršne sa nepofľakujú. Delíme sa spolu o figy...Ale netestujem ich liečivé účinky ani na mne ani na svojom okolí. /Teda neviem, akú majú dráhu doletu/
Páči sa mi. A si nejako podozrivo stručná....
Tvoje hmyzo-člověčí dílko se mi líbilo. (což ovšem není nic nečekaného)
Marcela.K.
01. 12. 2021Pokud tě přesvědčil udělat z toho dne dobrý den, má mé sympatie.