Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seráno mínus dva
Autor
aleš-novák
ještě je čas
zajít s kámoši na pivo
probrat fotky z loňské dovolené
políbit ženu a děti
ještě je čas
nakoupit zásoby rýže a balené vody
zkontrolovat zásoby dřeva na topení
ještě je čas
kouknout na večerní zprávy
podle tajných služeb
začne válka
až pozítří...
36 názorů
Cesta od ODPORNÉ LŽI k PRAVDĚ byla, historicky vzato, vždycky krátká.
inu, cesta od dezinformace k pravdě je čím dál tím kratší...:o)
Příště si nech to věštění raději pro sebe, Sybilo! (trpký úsměv)
Evženie Brambůrková
15. 02. 2022Každý den přnese něco jiného.
aleš-novák
15. 02. 2022Pavel: jo, dvojsmyslný název je záměr... i když v pondělí ráno byly u nás mínus tři...:o)
Moc se mi líbí jak si hraješ se čtenářem. Už tím názvem. První dojem je, že se týká počasí, ve skutečnosti nejspíš asi odpočítáváš dny. Láskyplně čtenáře vedeš a pak ho odzbrojíš nečekanou pointou. Kéž by si s tím odzbrojením vzali příklad.
Super!
Tohle je vlastně i přes svou momentální aktuálnost nadčasový text. Skoro pořád se někde za rohem k něčemu schyluje, a to z důvodu neschopnosti vrcholných politiků osvojit si základy komunikace.
To je možná TA odpověď na mé sny s nukleárními střelami... A potom nebude už nic. Nic. Natož Písmák. Jen pevně věřím a modlím se že to nebude realita......
je otázka kdo vlastně chce válku
aleš-novák
14. 02. 2022snake: no právě, propaganda jede naplno, a to na obou stranách barikády. Těžko se pozná ta hranice, co se ještě dá brát vážně.
Nám se to snadno filozofuje, zdá se to daleko. Ale ono není...
Když jsem četl, že Kyjevanům už před dvěma týdny chodily do schránky letáčky s instrukcemi, jak se zachovat v případě plnohodnotného nálete, docela mě mrazilo v zádech... Čekal bych ledacos, ale otevřenou válku ne, ale kdo ví.
Osobně si myslím, že pokud tajné služby odtajní své zdroje a dají vědět, že mají informace o plánovaném ůtoku, dělají to zřejmě proto, že to je jediný způsob, jak mu zabránit. Takže mám za to, že k útoku nakonec nedojde. T.
Radovan Jiří Voříšek
14. 02. 2022ještě je čas kouknou na televizi
třeba, při troše štěstí, se budeme koukat jen do ohně
za dva dni je spln mesiaca ... zdá sa, že mocnosti sú ľahko ovplyvniteľné*
Válka je vlastně taková "olympiáda"... Jen aby to nebyla olympiáda poslední.
aleš-novák
14. 02. 2022Alenakar: jo, kdoví, co bude...jen mi připadá docela morbidní, že někde běží odpočítávání, jako by šlo o zahájení olympiády...
Možná ani žádná válka nezačne. Možná jde hlavně o plynovod Nord Stream. Každopádně Vladimír Putin byl vždycky dobrý šachista. Tip.
Be prepared! Ruční pumpa, vybavená lékárnička, baterka a záložní zdroj energie (například Bůh)
Preperský tip jedna plus a.