Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUbytovna na chmelu
Autor
Jamardi
inspirováno Alenakar https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=529042&akce=readavi&avi=7179090
Na bílém povlečení
čistí si nohy
sedm drzých much.
38 názorů
Krásná očista drzých much
jen je jich plný vzduch
vlezou všude
z nosu, z očí, z uch :)
blacksabbath
23. 02. 2022a pak tam má býti čisto:-)
Evženie, tam byla atmosféra starých časů a dříve se patřilo, aby povlečení bylo bílé. Jídlo nám chystaly dvě starší ženy, asi už důchodkyně a když někdo něco nejedl, ptaly se proč a jestli mu to nechutná.
Dík :)
Na chmelu bílé povlečení?
Helen, mysliš tou, jak krejčík zabil sedm jednou ranou? :) Dík :)
Mohlo. Ale mně jde více o obsah než o formu, chtěla jsem drzých, tak to mám. Haiku se povede třeba jindy. :)
Helen Zaurak
22. 02. 2022Asi budu za barbara, ale já bych se nejspíš inspirovala jednou známou pohádkou... pěkné :-)
Karle, přesně tak jsem to měla původně. Ale to nemůže být haiku, protože "drzých" je hodnocení pozorovatele. JInak na slabiky to vychází. :)
Díky :)
Kočkodane, to byla relaxační místnost bez chmelového pachu (v rámci možností). Svlékly jsme se do prádla už na chodbě a nechaly oblečení tam. A bez sprchy by to taky nešlo. :)
Jarmilo, trochu jsem si pohrál s tématem, snad mě neplácneš... ;-)
Povlaky černaj
na čištění svýh nohou
česáči kašlou
Mouchy se čistí
česáči na to kašlou
příklad netáhne
Postele černaj
viník – nohy česáčů
hmyz je čistotný
dievča z lesa
21. 02. 2022obrázok ako živý ... súcitím ... keď mucha nedá spať a ráno treba vstávať do roboty (alebo do nočnej) to je na nič ... ***
A co! Dělaly jsme dvanáctky a střídaly jsme se, tak že tam pořád někdo spal. Takže si zvykly a když jsme je chtěly odehnat, tak to bylo zbytečné. :)
bixley, díky :)
To tak skutečně bylo. Hodně much, sedaly si kam se dalo a protože tam byly jen postele, tak tam. Souložily a čistily si nohy. :)
Radovan Jiří Voříšek
21. 02. 2022spíš senrjú
To drzých je hodnocení pozorovatele, Jarmilo, které do haiku nepatří /snad by je uneslo senrju a určitě miniatura, hříčka/ - a kdybys přehodila kireji za první řádku, mohlo by to být lepší, překvapivější ... tedy podle mne...