Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘíkal´s mi to, málomluvné
Autor
Alegna
28 názorů
Aru, už nemám potřebu všechno chápat, většinou dám na pocity :)
Máš, pravdu Jamardi, navíc většině těch skutků předcházela slova. Pocit domava, jistoty a zázemí, ať už je to kdekoli je opravdu důležitý. Děkuju
Skutky jsou někdy vidět více a někdy méně. A žít s pocitem domova je důležité.
V krátkém textu máš hodně obsahu.
Díky fialko, řekla bych, že ano, alespoň v těch tvých se cítí doma moje dětská duše
Benetko, no, je pravda, že si svou řečí často nejsem jistá.
Tak ráda tě u sebe zase potkávám.
Hani, taky mě někteří rozpovídají, ale raději naslouchám, beru si z toho pro sebe, ale společně mlčet, když je o čem, je fajn :)
záleží na tom, s kým som...s niekým mlčím, s iným si máme stále čo povedať...
na Teba by som nepovedala, že si málomluvná, zmýlila som sa...
Philogyny, můj muž trpěl mou málomluvností.
Vystihla´s, v básních je domov, protože jsme to my ....
Taky se dotýkám, abych mohla pochopit. Moc toho nenamluvím. Myslím, že chápu. Moc se mi líbí. V básních je domov. Protože jsme to my...
krehké 'hledám' ***
Víš - někdy ublíží i jen přiblížení se, ke staré ráně - některé se těžko zacelí... Takže si myslím : stačí chtít neubližovat... a klidně smět došlapovat celou nohou... chodit po špičkách - potichu - to asi chce ještě zkusit zbořit nějakou mříž...? Ber to tak, že se takto vlastně bavím sama se sebou...
Já ze slov postavil jen tento komentář – takovou chajdu chatrnou k pohledání, která ti může každou chvíli spadnout na hlavu. ;-)