To tak bývá, že se dohromady nejdřív dají lidi, co se k sobě vlastně ani moc nehodí :-)
to je mi jasný :-) třeba Cho se k Harrymu moc nehodila :-)
No jo, to jsem ještě netušil v době, kdy jsem to psal :-))
jak pravdivý :-) no a nakonec to s Ginny a Harrym dopadlo tak, jak to dopadlo :-)
*
Chjo, sem se k tomu eště musela vrátit :-)
---------------
+ přidám jedno avi - Celebrian (teda pokud dorazíš): No není tohle úžasný? :o)
Bacil> Příjemné podívání - co? Myslím - jeden z mála posledních klbů, kde členové nejsou členy jen proto, aby si vybrousili vizitku...:-)
Jsem za to moc rád - se přiznávám :-)
wow, tohle je tak milééé
***
Jé lidičky, kde se vás tu tolik najednou vzalo... moc děkuju :-)
Bacil: No to víš, něco tak pěknýho se přece nesmí ztratit :-)
Sk8: nepřechválit :-)
jinak vidím, že jste fakt aktivní klub, to je úžasné :-)
Je to moc pěkný, takový roztomile něžný...zalíbilo...t
--------
+ avi - Petr_Pan: Nelíbilo by se Ti to do klubíku "Petr Pan a přátelé"?...já vím, že to není zas tak úžasný, ale myslím hlavně myšlenkou a obsahem...
sk8ergirl> Tohle JE úžasný - už dlouho jsem nečetl něco s tak dobrym rytmem + ta myšlenka a obsah - to je...
Nebudu se raděj moc rozepisovat - upřímný TIP + do klubu to nechám přidat Tebe :-)
No tak jo no, většina mě přehlasovala, takže ano, je to úžasný :-)...ne, já to myslím vážně, je to úžasně kouzelný a já si to eště šoupnu do oblíbenejch :-)
Hm, na tom může docela dobře něco být. I když - na tohle bych zase tolik nesázel, Hermiona je přece jen mentálně vyspělejší, (starší) Krum se k ní v jistém smyslu hodí víc...
Vidím to velice podobně, Luna (v překladu Lenka) je podle mě taky horká adeptka, viz třeba na konci ta nenápadná scénka, jak se potkají ve chvíli, kdy všichni oslavují závěr školního roku...
přesně! tam to už bylo jasně vidět a čekal jsem, že si snad něco začnou už v tomto díle. Nakonec zůstalo jen u takových nenápadných náznaků, ale myslím že jim to klapne. Ti dva se k sobě hodit budou:)
Taky by mě moc nepřekvapilo, kdyby Ron začal chodit s Hermionou.....mají k tomu sklon už asi od druhého dílu. Je to ten typ naoko nepřátelského škádlení, který klidně přeroste ve vztah....
vynikající báseň! Geniální po všech stránkách...rýmy, použitá barva, téma:)....atd.
Tipoval bych i jako potterovský nefanda ....*****
co se týče Harryho pletek, taky bych teď vsadil na Lunu. Cho si už asi neškrtne, ovšem Ginny podle mě šanci má (ale nebude to příští díl)
No, oni někteří si mysleli, že ano, ale mně to připadlo, že tohle rozuzlení by Rowlingová neudělala - po tom, co bylo ve druhém díle, by bylo příliš triviální, kdyby se to v pátém najednou otočilo. Ale na konci pátého je zase všechno tak nějak otevřené... třeba se ještě dočkáme - i když spíš myslím, že ne... je tu Luna, na konci pátého dílu zvláštně souznějící-nesouznějící s Harrym... už se těším na šestý díl :-)
pěkný... vážně
....a to s tim, jak jí pery asi nezlíbá zrovna Harry..... jako bys už tehdy věděl co je v pátym díle...
Dobře, že jsi avizoval znovu. Měl jsem důvod to po roce znovu přečíst - a k tipu přidat i Výběr za psychologickou propracovanost.
Tak jsem konečně vyřešil problém s výslovností jména
Weasley, proto se omlouvám, že znovu posílám avi k této věci...
já se taky přidávám k chvále, Ginny moc fandim a nejen proto že i já mám pár snů.....
P.S.1.Kam se ztratila ostatní dílka??
P.S.2.jen taková technická:-))k mé hrůze se Weasley čte "Vízly",takže bohužel vypadl rým ve třetí sloce.....ale jinak fakt príííma......
No jo, to je problém těch, co četli knihu a neviděli film... :-(
kdyby ta potřeštěná angličtina měla nějaká kloudná pravidla :-)))
Ad PS1: Která ostatní dílka? Bylo v tomto klubu jedno, co nebylo moje, a autorka ho smazala a z Písmáka zmizela. Jinak nic nezmizelo... upřímně řečeno, chystal jsem se napsat ještě něco i o některých dalších hrdinech... ale zatím jsem nenašel tu správnou duševní konstelaci :-))
mno,jsou tu psaný ještě dvě...o Hedvice a pro Cho Chang(asi slovensky)......ale nejsou:-))
Máš vlastně pravdu, byla to dvě dílka... ale obě měla stejný osud - zmizela i s autorkami.
Z definice klubů má vytvořitel klubu právo do klubu někoho přijmout a někoho nepřijmout. Nicméně prohlašuji, že beru každého, jen se někdy na Net nedostanu, takže proto to může pár dní trvat, než se u autora objeví potvrzené členství v klubu.
Naprosto super, jak já nesnáším rýmovaný básničky, tak před tímhle dílkem smekám... *
a propos... to se můžu přihlásit jen tak, prostě jen kliknutím na "stát se členem"? Nebo je to nějak určený, kdo a s kým a jak a proč a... tak?
:o) jůůůů! Je to tipová báseňka.*
Ani nevíš, jak MOC mě to těší :o)))
Krásné... Harryho Pottera sice zatím neznám, nicméně jako bys před pár lety nahlédl do mého pokojíčku...
Tvoje dílka se mi TOLIK líbí...
Tip... :o)))
Bloncí, Nuití - od Vás dvou potěšilo zvlášť. Ale od Gorgony samozřejmě taky, tu jen tolik neznám.
jsem potěšena Tvou potěchou :o)
Vyplakat slzy do polštáře
to přece k dívkám patří
(a potom rychle sušit tváře
honem, než přijdou bratři)
**
poklona a místo ve mně
Víš, Dianko... já si neskromě myslím, že tu něhu kdesi v sobě mám... občas ovšem za sžíravým sarkasmem zaniká... ale je tam, neboj :-))
Jůůů pěkňoučký - takový jemňoučký:))
Překvapil jsi mne. A moc příjemně. Ta básnička je sama něha.:-))))
Trala la
ťunťalí...
halí belí -
Zelí :)))
Y: Já Ti dám, zelí :-))) jako by nestačilo, že na mě děti pořád pokřikují "Ahoj, zelí" :-))))
Di: Kde se vzalo... no, samozřejmě z předmětných knížek, potom taky mám dceru, byť o pár let ještě mladší než je věk dotyčný, pak třeba taky jsem skupinku takových děvčátek onehdy doprovázel na skautský tábor... ale možná je to tím, že mě děvčátčí sny fascinovaly odjakživa, už od dob, kdy jsem byl tak stár jako ona děvčátka (byl jsem v tomhle ohledu hodně netypický kluk).
Da: Něžný? Na Tebe v tomhle ohledu rozhodně nemám :-)
Děkuju všm... jste vážně hodní.
Přidávám se k Dabince - je to nádherně něžné a přesně to odpovídá tomu, jak Ginny vidím já. A pohladím ji lehounce také.
A navíc skvělá forma!
Bacilovi velký procítěný tip.
*** moc, moc hezká báseň! :)
(oprav si to ("do") přece k dívkám patří)
je to šité na tělo těm ...náctiletým dívenkám :)))
moc povedená báseň *
Armande, díky. A všem díky (No jo, "do" je slovo, takže na to kontrola pravopisu nepřijde :-(( )
..ANO.. moooc hezke.. *T..
Traky: Možná :-)) ale to je komplikovanější případ :-))
A propos, nechcete se někdo přihlásit
do klubu? Zatím jsem tam tak osamělý :-)) (Neberte to jako tlak, ale jako nabídku.)
Harry Potter sice není zrovna četba dle mého gusta, ale pro spoustu lidí je to fenomén. Proto však kritiku nepíšu. Tvoje báseň mě oslovila vyzrálým a vytříbenym stylem, i tím jak je milá.
TIP!!!*
No ano! Kde se v tobě vzalo to pochopení duše děvčátek?
Hezké, moc hezké! TIP
Bacílek něžný...:o) Pěkná báseňka...moc
Můj upřímný t*
:-))))))))
Ty ňuchátko jedno...