zase je to krásňoučký...moc moc díky za ten hezkej teplej pocit***
hezký...snad jen ta chladná barva mi nesedí :-) ale to je jen drobná výtka...
papouchu, papouchu, jen jestli Ty na mě náhodou taky nemáš chuť. Například vůbec nevím, co takový polární papoušek žere (a obávám se, že banány to nebudou - leda snad mražené :)
Kytí: Máš pravdu, jsou jich plné kanály a člověka (ehm teda rybáka :) nechtějí vůbec pustit (a to jsem chtěl mezi nimi jenom tak nenápadně proplout :). Ale my piraně si poradíme s každým odporem (včetně příliš hladových polárních papoušků :o))
papouch: Vidím, že máš o svém druhu dokonalý přehled, ale ještě pořád ses nepřiznal, kam skutečně patříš Ty. A né pořád kam vítr tam peří (po vzoru kam vítr tam pláč :))))
..no já jsem spíš -kam vítr, tam plác-... :-))
Ach tááák... Tak pojď si poplácát ploutví, beztak jsi taky vodní papoušek :o))
vod kerý? .. Jo, vod ní.... a ty ju znáš taky? Nojo, svět je malej,
Tak na to si musíme plácnout .... éé.. chci říct připít! :-))
Tak chlápííííí už se mi tu nehádejte, nebo se do vás pustíííím :)
anóóóóó Kytíííí pust se do náás
(a o co myslíš, že nám hlavně jde, he? :-))))
Kytí: Až z nás bude peří (a šupiny) lítat ?
Papouch: Tak na to bych si taky ťuknul... a hele, že to nebudeš zasejk moc přehánět ? Onehdá jsem myslel, že máte v kvartýru na návštěvě známého - netopýra, a ono houbelec, houbelec. No hlavně, že jsi hlavou dolů nenarazil kokosem na kokosu :o))
Já to věděla, že se toho hned chytíte a hajdy hajdy do chlívku :)
Do chlívku? Máš pro nás polívku? :-)
papouch: No Tobě bude v chlívku hej (a moc se netěš, budou jenom pomyje :). Když budeš chtít, uletíš si oknem a já se můžu jít tak akorát ráchat v korýtku anebo to vzít kanálama. Minule mě potom asi dva měsíce nechtěli pustit do velkého světa mezi velké ryby :o))
Toxí, neboj, nenechám tě v tom samotnýho, zatnu drápek do ploutve (opatrně ovšem!) a vyletím s tebou okýnkem .. a Kytí utře zobák. .. éééé Mají kytičky zobáček? teď nevím... :-))
Papouch: Kytičky nemají zobák, ale můžeš jim občas přistřihnout křidýlka.... :-)
Toxmík: Bacha na krysy.... :-)
Námět milý,
snaha zřejmá,
trošku drhne,
chce to píli.
Jo hlavně, že není zima. A jen tak mezi námi, papoušovi by určitě stejně v zimě přimzla křídla a zobák. :o))*
Diana.: proč se mám stydět?? Já chci spravedlnost pro všechny!
Zima je taky krásná... :-))))
Toxm.: pche!! Když na to přijde, tak ze mne bude papoušek polární, ten co žije v okolí severní točny, živí se ledem a nesnáší teploty nad -35°C :-))
papouch: Hele a papoušek polární... nejmenuje se náhodou Linuxis linuxis ?
:o)))
žeby?
A papoušek rovníkový by pak byl Windowsus windowxis?
:-)))
dneska jsem na tohle malinko přecitlivělý, takže s tím žiju . hezké
To je celá Kytička, radostná, rozlítaná - styď se, Popouši papoušácká! ;-)))
Mám hned lepší náladu - jdu si zalítat. ***
AŤ z té radosti neuletíš, Milánku...
jůůů to je náladička... tak jeden rozevlátej típek :o)*
toě nespravedlivý! Jak k tomu příde pravej ruskej zimní vichorec
mínus 27 stupňů?? Ten taky touží po lásce...
:-))
Witch: Díííky :)
Papouch: No, jestli mu to bude moc líto, zamyslím se nad sebou a zkusím vše napravit... :-)
..stop diskriminaci zimy!...:)...
..ale jinak ta basnicka je moc pekne naladova, zvlast kdyz venku zuri takovyhle pocasi...
Rytmus hodně moc klopýtá, ale tip za upřímný cit.
pěkné...líbí...tip pro hodnou holku-)))