Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedruhá slepota
03. 09. 2002
20
0
3388
Autor
Pepo
blúdim - akoby som
ani nehľadal
tušiac dvere hmatkám na
odvrátenej strane
tej, ktorá vie
(pokiaľ budem vládať, budem)
Trdlo ! ( to je ekvivalent krásnej nemotornosti a všetkého milého bračekovského ) :o)
vychádza mi z toho taká krásna nemotornosť, že by som Ťa chcela objať :o) - nemyslím to zle !
impresivní_seance_hluchoty
10. 09. 2002
Možno preto, že viac neviem sa tu strácam. Ale potom môžem začať tušiť a dáva mi to význam. Teda nie význam, ale pocit. :o). Bolo by smutné, keby sme navždy doblúdili, ale smutné by bolo i to, keby sme blúdili viac, ako nachádzali. Aspoň smery by mali byť tým, čo nás nadnesie, však?
Už som dlho nebola na Písmáku a Tvoju poéziu som si nevychutnávala tak ako teraz :o).
Ja mám dojem, že to blúdenie je zámerné a prináša sladkú odmenu v podobe mnohopriestorovej interpretácie. Len tak ďalej Pepo! TIP*
Denis, braček! :o)
Nikdy neprestanem celkom blúdiť. Ak len tak nazveme HĽADAŤ...
mhruzik: A na tom čosi bude. :o) Budem premýšľať.
Obom vám ďakujem. :o)))
Bix: Snáď áno. Vďaka.
clovicko, večerrnice, Rowenna - mám radosť, ďakujem.
:o)))
...a myslím, že toho blúdenia...čo je ho menej...je to iba relatívne dobro. treba nájsť mieru medzi otvorenými a zatvorenými dverami. vystihuješ.
upokujujúce slová (aspon pre mna)
a tá druhá sloha je sýta na prasknutie..
co uz dodat
prijemny vecer priatelu
***t
Amanda, Krel, Gast - veľmi vám ďakujem. :o)
Lyryk: :o) Ona vie viac. Ale aj bez toho viac by potešila. ;o)
Dabi: Ďakujem. (T.a.s. - si ma zamestnala... ;o))
Kraaasne... jako vzdy jen lehce a v sotva znatelnych rysech kreslis portret skutecnosti, abys jej v zaveru rozpil barvami melancholie...!*
...zarazuji do romantiku
.-) hlubší kritiku by sem měla napsat "ta, ktorá vie" nebo raději ne, mohli bychom ti závidět .-))
...Mám oprávněný pocit, že už tak bezcílně nebloudíš a dokonce stojíš ve dveřích...vidím postavu ve světle...a tma daleko za ní...:)
T.a.s.;o)