V první chvíli jsem myslel, že jsem praštěný, když mě to nějakým způsobem chytlo, ale četl jsem to několikrát apořád stejná síla.
...a praštěný teda asi nejsem sám, podle těch kritik nade mnou...
Každopádně TIP
V první chvíli jsem myslel, že jsem praštěný, když mě to nějakým způsobem chytlo, ale četl jsem to několikrát a pořád stejná síla.
...a praštěný teda asi nejsem sám, podle těch kritik nade mnou...
Každopádně TIP
Jediné co můžu říct: pěkné. Sice dost chudý komentář na tak krásné dílo, nicméně můj mozek po takové síle slova nedokáže splodit nic normálnějšího.
Možná by stálo za to ji i zkusit zrýmovat :o)
Tip
Těžko hledat chyby v dokonalosti;o)*t
Přepointované. Nesmíme zapomínat na význam. Ona někdy ta na povrch pompézní slova bývají nejvíc prázdná. Nemohl jsem v tom najít něco přístupného, něco, čeho bych se mohl chytit a přitáhnout. Ale jinak v pohodě. Ze mě si nic nedělejte, madam.
Četla jsem ji dnes poprvé, jak je krásný, zažívat něco poprvé!!!
Moc se mi báseň líbí. Mně osobně připomíná Šiktancova Adama a Evu - nejen námětem, ale i nabitou erotičností. Více jsem od něj nečetla, ale doporučuji.
Pokračujte. Je to příjemné!!!
Na začátku byla věta. A ta věta byla Rowenna má další tip:)
ne, vážně, tohle dílko je nádherně zasněný a přitom tak reálný, obdivuje tě.*
druhý člověk z rána!
...hezký jak spojuješ více nálad...jako to třeštění oproti vzniku něčeho nového..i když na začátku byl taky třesk;)*
I takhle lze podat knihu Genesis :o), mě se to líbí :o))
od tudy se začíná počítat svět a jeho konce
zvláští a pěkný; některý obraty jsou doost vydařený :-) ( aspoň dle mýho názoru :-) )
Zcela nečekaně mě ten tvůj výtvor opět chytil :-))) Mooooc krásný. Tip
Koukám, že se tu dobře cítíte, když si tady tak hezky vykládáte. Mám z toho radost.
Nějak mi to nesedlo, ale to možná nebude tou básní, ale mnou. Zase na druhou stranu ta poslední část je hoooodně dobrá.
***!!!! řekla bych totéž, co s.v. - možná proto, že se taky teďka zabejvám blakem :-))) (náhodička, viď, stando, snad nečteš ten tlustej životopis?)
no jasně, já jsem do blakea vnořena teda od loňský výstavy, náhodou jsem byla v londonu, když se to konalo, a od tý doby mě to ne a ne přejít... ten životopis to teď ještě rozdmýchal - ještěže monty řekla, měli poslední ...
.....nádherné :)) !****
dík rebe .-)