Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNapsáno životem II
Autor
Aki
Tak ten, dejme tomu Franta, přišel jednoho dne v podvečer domů pěkně nadrátovanej… A že si jako dá sprchu a vleze do postele. Tudíž udělal to, co většina lidí dělává před sprchováním - svlíknul se do naha. Ale páč měl těch piv o něco víc, než bylo zdrávo, místo do koupelny vylez na chodbu a podle Murphyho zákona si za sebou samozřejmě zabouchnul dveře. A jelikož bydlí sám a těžko moh čekat, že by mu někdo otevřel zevnitř, napadlo ho, že nejlepším řešením bude vyražení dveří. Chvíli se motal po chodbě, pak se rozeběh a dveře opravdu povolily… Když se sebral ze země, zjistil, že na něj od prostřenýho stolu vyděšeně civí celá rodinka občanů přismahlý národnosti… Těch pár piv navíc totiž způsobilo, že si nějak poplet dveře a vlítnul k sousedům…
Franta ale neztratil duchapřítomnost a s omluvou "Pardon" se otočil, rozeběhnul a vyrazil dveře naproti… Ty už byly naštěstí jeho… Dopotácel se do pelecha a vytuhnul… Vzbudila ho až o hodinu pozdějc policejní hlídka… Společně s ní se dostavil i poškozenej soused, kterej pořád nechápavě kroutil hlavou a do nekonečna opakoval: "Proč? Proboha, proč musel hned vyrážet dveře? Vždyť máme zvonek…"