Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáte psa ?
Autor
Josefk
Když jsem byl ve středu večer venčit našeho psa, na trávníku před domem zavětřil a radostně zavrtěl ocasem. Kousek před ním se právě svinoval do klubíčka malý ježek velikosti mé upracované dlaně. Pes do něj párkrát strčil čenichem, párkrát do něj dloubnul packou a když zjistil, že k bližšímu setkání druhů nedojde, zvednul zadní a vyčural se.
Na něj.
Na zahradě nám náš pes jeden čas nosil ukazovat ulovené myši. Byl velice chválen, což mu dělalo dobře a hleděl se zavděčit. Nosil jich někdy i několik za odpoledne. Pak jsme si všimnuli, že myši jsou jakési "opotřebované" a ztuhlé. Ten náš zloděj je totiž kradl sousedovic kočce, která je měla vyrovnané na střeše garáže.
Týden jsem učil psa na nový povel "ucho", jsem totiž intelektuál. Už ho dost dobře ovládá. Vezmu piškot do rtů, řeknu ten povel, pes se postaví na zadní, dá mi přední na ramena, vezme si opatrně piškot, jednou polkne a poté mi začne ucho zpracovávat žužláním.
Když chci udělat našemu psovi velkou radost, zavolám si ho, nechám ho sednout a důležitě mu oznámím: " já jsem pan pes! ". Hned poté si musím dávat velký pozor, abych se neocitnul na zádech.