Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilenci
17. 10. 2002
14
0
2723
Autor
Marco
objímají se
společně zakotveni
vůní sakury
Tycho_de_Vrahe
13. 12. 2004
Nevim, promin, je to jenom pocit, ale nejak mi tam nesedi to "zakotveni" a prijde mi to na haiku trochu malo, zadne tajemstvi. A sakura je krasna, ale prave proto uz v haiku trochu ohrana... jinak se mi to vlastne libi.
to už se opravdu dostáváme hodně na hranici subjektivních pocitů - slovo zakotveni třeba mě nevadí, tobě jo - podle mě evokuje jistotu, blízkou tomu stromu, sílu, v zásadě přírodní, nezlomnou....
Nevím, jak haiku souvisí s tajemstvím, takhle jsem o tom nikdy nepřemýšlel - tady je výrazná pointa a hlavně ten trochu kýčovitý (viz sakura), ale silný obraz spojení:)))
Věřím, že k haiku to má hodně blízko.
nu, rozhodně jak víte teprve začínám... možná se ještě polepším ... :c-))))))
Blaznivkaaa
31. 10. 2002
Nádhera.. .. :-)
a avi
Jo a klub.. romantiky je v tom také hodně dost...
Navždy_Tvůj
30. 10. 2002
Radost: no prosím,... :))))) a to byla hned první po té nehaiku ... :c-))))
ano *!
tahle se ti povedla
s dovolením do klubu
(i když ta scéna je tak trochu kýčovitá, milenci s květy nad hlavou a tak, ale jistota výrazu, minimum slov a formální přenost to zachraňují)
Hauský: trochu jako třešeň a trochu jinak :)))
Wiki: nevím, jestli je to poetické, ale takto jsem to opravdu cítil,... navíc tyčinky sakury ... probouzejí ... lásku ... duševno ... a tak, ty budeš vědět ... °°
pěkně sakurajové :-)
právě před týdnem porazili u nás v nejkrásnější ulici všechny sakury, prý nemocné...
sakuru miluju a strašně trpím, že ji nemám v zahradě na chalupě :-(
a za to haiku ti dám T, protože je to milenecké sakurové ;-)
Josefk: možná by mohli vysadit jiné ;-)
Wiki: :c-)
bodlacek: chdybych měl zahradu také bych ji chtěl, nebo možná už měl zasazenou... :c))