Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepomerančová
01. 11. 2002
9
0
2153
Autor
cup_of_tea
S vůní pomeranče na tváři
očima jsi probodával vítr
z rádia vytíkaly tóny,
ale já věděla,
že teď pro mě
zníš
jenom ty
cup_of_tea
13. 09. 2004
Jů
ten je skvělej, klučík:))
Jako malá jsem měla podobnou mikinu, až na to, že to byl rolák..:)
Nemusíš psát Ti (i když je to vlastně fajn)- je to takový..oficiální :O)
Majte sa, slečná..:oD
cup_of_tea
13. 09. 2004cup_of_tea
10. 09. 2004
A ten ubohý, tesnící sirotek Chalil...
A díky, hezky se usmíváš:o))
tak tady máš čínskýho prodavače hraček- aby ti úsměv zůstal..
Má to cenu, bolestně napínat svaly jenom proto, že je někdo bohatý a někdo zas chudý, a že ti bohatí jedí a smějí se a chudí nejedí a pořád se jen rvou a jeden druhého prosí: Zabij mě?
ano, dámy a pánové, dostala mě, veřejně se přiznávám..
ještě ti musím, janoušku, poděkovat, za půjčení té úžasné knihy...
Co přijde po jedničce?
kid_ackley
08. 08. 2004
"Má to cenu být ve světě, kde se ani na požární hydrant nemůžete podívat, aby vám nebylo do pláče?"
Saroyanovy pomeranče jsou (skoro) nejlepší (hned po těch tvých, cupinko) a dohromady s melounovým cukrem... a vůbec.
tip jako Mexiko City (nebo jaký je to největší město na světě??? :-)
cup_of_tea
02. 06. 2004
Jé...tu jsem nečetla..to mě mrzí..zkusim to napravit, jestli ji zastihnu v knihovně. To mě zrovna ruce od pomerančů nevadí, ale s takovejma grepama to už je horší...vždycky je musíš hrozně pracne oloupat, aby si nejedla tu hořkou bílou slupkü...
Já jsem teď konečně (!!!) sehnala Melounový cukr, dokonce v češtině i originále najednou a musim říct, že se v něm moc ráda rozpouštim... :)
cup_of_tea
31. 05. 2004cup_of_tea
30. 05. 2004cup_of_tea
21. 12. 2002meningitis
29. 11. 2002cup_of_tea
29. 11. 2002
predvanocni nalada.... ja proste pokazdy, kdyz citim vuni loupanyho pomerance, tak si pripadama jak na Stedry Den....
takjze ted budu taky stedra...;-)*
cup_of_tea
05. 11. 2002
ne, já nemyslím že je to přímo pomeranč, ten je moc masitý a tlustý, tohle mi připomíná jenom křehké pomerančové slupky pověšené na nitce na lustru, nebo vůni pomeranče zdálky..pocit?
No, takhle to na mě působí, strašně jemňounce:-)a krásně!