Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJako Bukowski
Výběr: Print, G_B_Show
08. 11. 2002
30
7
5580
Autor
Marthin
Četli jsme spolu básně
a pak byla mokrá jako nikdy.
Slítlo to na nás všechno
za poslední měsíc.
Prostěradlo zavalila
přílivová vlna
rozzuřených těl.
Naběhl jsem si sám
a odšťavňovač jejího klína
odměřil dávky zhusta za sebou.
Pletl jsem jí z vlasů biče,
když po stopách krve
kráčely její zuby.
Ležela napětím povolená
s vědomím vracejícím se na start.
Odměna za vítězství
byla sladká.
"Dneska jsi šukal jako Bukowski,"
řekla.
7 názorů
Aha..., že bych si to ještě přečetla... Popravdě jsem po Ženách měla pocit, že tenhle spisovatel je na můj vkus moc ušukanej a namyšlenej, ale možná, až nebudu mít co, tak se na tu knížku mrknu.
Napřed jsem chtěl napsat, že nečetl, ale teď si vzpomínám, že jsem to četl zrovna v té době...hříchy mládí, dyť už je to pět let zpátky!:)
Mi v Ženách Bukowski přišel hodně nešťastný a pak i ve sbírce Láska je pes...nešťastný stárnoucí chlap, na kterýho letěj ženský a on tomu nerozumí a už si to nemůže tak užít jako zamlada, páč je prostě starej a neumí při tom vypnout mozek.
Bukowski ale naproti tobě nic jinýho než šukat, chlastat, zvracet, chlastat a šukat neumí:)
Trošku to připomíná Záviše nebo i některý básně od Krchovskýho :) Ale tak nějak nevkusně, nebo aspoň ne pro mě... sorry;) Jinak "Ženy" jsou hustý...to´s určitě četl, že?
Don´t_worry
04. 09. 2005
Aha, tak už vím, odkud tě znám...tahle JE vážně.....na tuhle si pamatuji :o)
von_Tikowitz
30. 04. 2004von_Tikowitz
30. 04. 2004von_Tikowitz
30. 04. 2004von_Tikowitz
30. 04. 2004Twardowski
25. 11. 2002
ostrý koření...
;"Naběhl jsem si sám
a odšťavňovač jejího klína
odměřil dávky zhusta za sebou"
..dobrý, moc dobrý
ty jo tak to je teda ostrost ty obrazy krásně probleskují líbí moc výborná spádovitost ****
Konstantinidisová
08. 11. 2002
Leničko: Ó děkuji za pochvalu..Přístě zas..;-))
Reb: Dal jsem Ti, ale do klubu se to nedostalo..;-)
Konstantiniditirisová: Mám pocit, že jsem byl potom mrtvější..;-)
Radost a Smích i pláč: Nejlepší je když se šimrá ego a ......... naráz..;-)
Dík moc..:-)
Konstantinidisová
08. 11. 2002
S tou ješitností bych to tak neviděla....Byla to zkrátka dobře odvedená práce (ta básnička samozřejmě) :o)
no nazdar....:)
no, tady očividně vidět, že slast pošimrání ega - vlastní ješitnosti je ti mnohem milejší, než slast milování :)))