Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ deníku týraného rodiče II.
04. 12. 2002
24
1
3370
Autor
Yfča
Mému synovci Robertovi je osmnáct a kus a jestli vše dobře dopadne, měl by se brzy živit jako automechanik. Káťa ho od malička šíleně miluje a nedá na něho dopustit. Jde o oboustrannou náklonnost, přestože si navzájem vyvádějí různé zlomyslnosti. Po obědě jsme u babičky zaskočili do jedné z místních osvěžoven na žejdlík rezavého moku. Káťa šla samozřejmě s námi. Usedli jsme u prvního volného stolu a pomalu upíjeli z orosených sklenic. Kousek od nás mastil Robert s partou stejně starých kluků karty. Kačaba se na něho okamžitě vrhla se slovy "Ahoj, Robásku!" a začala ho zuřivě líbat, což vedlo k tomu, že jednomu z puberťáků skočil utopenec do nesprávné trubice a málem ho zadusil. Když pak Robertovi přinesla hospodská zelenou, Káťa se zvedla, šla za ním a jemným hláskem, který bylo slyšet na kilometr daleko, prohlásila: "Roberte, nepij tu kořalku! Zase budeš babičce blít do kytek!".
*
Robert momentálně bydlí u své dívky Jany, což jeho rodičům nevadí, protože alespoň doma nedělá nepořádek a živí se sám (nebo je živen). Káťa to komentovala slovy, že Jana musí mít pořádnou svatozář, když to s ním celý týden vydrží. "Prosím tě, co ty o tom víš," rozčílil se Robin. "Náhodou toho vím hodně," pravila Káťa důležitě, "my jsme už měli ve škole sexuální výchovu, tak si laskavě nezapomeň koupit kondom!".
*
Ze školy se Káťa vrátila se Sabinou. Tentokrát mne vtáhly do své debaty, která se opět týkala dospívání. "Teto," ptala se mne Sabina, "taky jsi měla takový stavy, že jsi věděla, že něco nemáš dělat a dělalas to? Třebas to, že se nemáš hádat s mámou a přesto ti to nedalo a hádat ses musela?" Ubezpečila jsem ji, že jsem na tom nebyla lépe, ale že jsem z toho naštěstí vyrostla. Tedy alespoň si to myslím. "Hm," řekla po chvíli přemýšlení Kačaba, "ale náš táta má pubertu celej život, viď!?!"
1 názor
* I ty první části stojí za to! Já doufám, že mi puberta vydrží aspoň dalších 30 let ...
Teda Astalavisto, vždyť těma "různejma stylama" jak tomu říkáš, je to právě vtipný! a děcka někdy samy mluvěj směšně, když se třeba snažej mluvit jako dospělí, ne?
Vždy, když se vrátím z hospody a mám naváto, jsem takhle moudrej. Nevím, co mi na tom slově tak vadilo, možná, že jsem tam viděl ty en tři.
psát náklonnost takto, je zvěrstvo. Svědščřčští to o nedostatečřné důmlyskmunosti a vůbec.
Pravidla českého pravopisu, 3. vydání , rok 1999, strana 253: NÁKLONNOST! Ty neznáš češtinec, Pavsone? :o)
Já mám jiný vydání pravidel, ale náklonnost je tam taky s dvěma en... Je to, Pavsone, možná zvěrstvo, ale je to gramaticky správný! :-)))))))
mně se tam žádný styly nepletou, je to sranda a navíc dobře napsaná a proto tipanec :o)*
Hvezda1620
05. 12. 2002
Ta poslední je hustá! :-))))
Astalavisto, i tyhle příběhy jsou nejspíš z deníku, který Yfča publikuje na svých stránkách. Její "styl" psaní deníku je možná právě zajímavej v tom, že vlastně kombinuje víc stylů...... :-))) Třeba je to její záměr.