tywe =)
je to super vtipný, i když, ta čokoláda nakonci je pro mě už navíc.
:-DDD rozhodně Tip (to by byla super reklama na ORION, ale oni bohužel mají asi jiné představy)
bomba :))) * honzo díky za avi :))
Vtipný:-))
A tak to zezačátku vypadalo CRWAVĚ :-)
no za chvilku tu máme Velikonoce*
Hlasuji pro zavedení kategorie "kameňák," i kdyby tam měla být jenom tahle ušatá záležitost samotná. Tip
Dlouho jsem se tak dobře nepobavil. Ať žijí čokoládoví králíčci - skvělá to erotická pomůcka. Nechápu sice souvislost s Vieweghem, dávám nicméně tip a zařazuji do nejoblíbenějších z oblíbených.
No jo, světlejší povídka mezi těmi Tvými děsně ponurými dílky. Morbiditu, která se objevila i zde, Ti ale odpouštím. Protože je to první dílko od Tebe mezi těma, která jsem už četla a konečně se tu objevila i radost ze života. Kdo říká, že čokoládoví zajíčči nemohou být živí a žít si vlastním životem?
Chicht, ty jsi číslo :-)))) *
Zase budu rejpavá - líbilo by se mi, kdyby si tu nožičku užral živej králíček. Jinak mě sral povahou. Měl-li to být záměr, vydařila se jeho postava dokonale. A teď mě tak napadá, že nevím, co by bylo pointou, kdyby byl živej a nožičku si užral. Asi bych ho nechala sežrat nějakým demokratickým vlkem.
to mě teda dostalo :-) zezačátku jsem čekala ukončení typu králíček Azurit, tohle fakt ne! jé, já mám tak ráda na čtení věci, kde nedokážu uhodnout konec!
(bohužel se často nedokážu smát vtipům, u kterých už předem tuším, co přijde)
tohle si musím típnout!
koukám, že si tady hodně počtu, když se podívám mezi "starší" dílka :-)
tohooooo bych měla plný zuby!!! :c)))
ježíš to je výborný...:o)))***
Až na to KURVA, ale já si vždycky něco najdu.
To je ale blbůstka:o) Je to srandovní:o) JB
Narvah: Souhlasím Viewegh je vážně pako, nemám rád ty tzv. pokorkové autory za každou cenu se zjevující v TV apod.Je to nechutný komerční autor, který (dle) mého názoru není ani nijak průlomovým autorem, spíš průměrným, a to jak stylem, tak obsahy a náměty svých knih.
JB
sice jsem tušil... ale i tak
králíčci to nemaj v životě lehký........
tip
Kande: .....seš vůůůůl !!! ........:oD))))))))))))))))
......jo, a kdyby Ti to nedošlo, tak ten 1. řádek, to byla pochvala ;o))
BTW: znáte někdo písničku od Dana Landy - "Králíček Azurit" ??
jak vůl? kde vůl? maximálně králíček :)
díky za pochvalu :)
Landa to je takový ten plešoun ne? :)
já já já!! docela vtipná...:) (na Landu...)¨
můj přítel říká králíček azuřiť, a to mi taky přijde docela dobrý... řiť jako symbol našeho porevolučního transformačního snažení a ukázkou toho, jak se pro ženského spotřebitele dělají stupidní a neinvenční reklamy
héééh chudák králík co teď bez tý tlapy bude dělat bude se mu prášit do pupku leda že by se sněd celej :)) *
Až na to sprostý slovo, prostě mi to do takovýho milýho vyprávění nesedí. Jinak se mi moc líbí myšlenka a děj, který to má!
a vůbec, už dyš sem to četla, sem chtěla dát tipa, akorát sem si řikala, že nechci bejt první a vůbec se mi to líbilo, jen to, že si překousal pacičku mi přišlo troškunc morbidní, no, tak já si jí taky překousnout, do hajan, DN*
*dobrou noc.
roztomilounke...
mnam cokoladka...
ja chci taky tlapky z cokoladky...
přečetla jsem si jen prvních pár řádků - doporučuju knihu "Účastníci zájezdu" od M. Viewegha,,, měla jsem za to, že postava průvodkyně Pamely je smyšlená...
Che.
Docela to ujde. :)
Vieweg je pako...
ulita: doporučuju nejdřív přečíst víc než pár řádků....
a Viewegha opravdu ne!
když já se právě přes těch prvních pár řádků nedostanu...
about Viewegh: Účastníci jsou poslední kniha, která v rámci jeho tvorby nejeví sestupnou tendenci...
to jsem se rozesmála, jsi dobrý :))) krásný TIP
Jeanne :konecne nekdo komu se to líbilo :) díky
jo, ten TIp jsem zapomněla, jak jsem se chechtala