Já a hodit nohy na ramena? To sotva, ..leda byste byli velký a starý, to bych asi zdrhalo.. :o))
No, dobrá, dobrá, omlouvám se za svý výjevy, ..sem.. no, tak trochu.. nechci to řikat nahlas.
tak sem už napsalo, že se mi to líbí. já vim, že to je pěkně debilní něco takovýho psát, ale,..no dobře, sem přinuceno, přečtu si to znova...
takže, upřímně? jenom moje pocity,OK?
Je to na mě moc ..takový lehký, takový, jako když se ti větřík otře o nos a pak vosletí, a ty si na něj už nikdy nevpomeneš, ....a třeba si ani neuvědomíš, že je součástí bouřky, co tě prohání a švihá bleskama.. no asi tak. konkrétnějc už to nepude, ..sakra, zase tu sem do toho zabraný a přitom už sem u nemělo bejt, takže nazdáárek, já pádim. tak třeba příště..:o))
tak jeste jednou...libi, moc **
No typický extrovert Semeno řekla spoustu slov, nevyjádřila tím nic, a když měla být konkrétní zbalila se pelášila pryč, prý extrovert.
Shammane,uf, vy mi dáváte zabrat;)
eheh. )to by moh bejt třeba kašel, nebo tak něco. Někomu je to možná jedno, ale mě ne. prodtě vám právě sugeruji představu suchého kašle. Máte- li, jste připraveni)
Někdo mi řek, že sem extroverd. Tak já to teď potlačim. básnička je to lehká. A dále už pouze inside.. :o))
(to ste se ani nemuseli tolik připravocat, ..ale, aspoň ste si zacvičili, že?) :o))
Semeno já ti nerozumět tak zcela-°°-
Tak to je fajn, sorry za překlepy, já už blbě vidim, a taky se blbě ovládám.. :o))
hele takže poho jo)
a co si teda myslíš o tom dílku...jestli můžu
Jak začít bez expresív?Je to skvělý. Taky Zack.
Krásný... Shamme dávám Zacka
avi
Jó a pořád dokola Radostičko sluníčko:o))kuji moc
houbátko tobě taký
už zase***:-))
mám sebe sama, z toho textu :-)
...tak ťuk na zdraví..nebo na život...***
Drow.děkujíííííí moc a moc(psala jsem to na jednu báseňku,kterou jsem četla:)
Albi:Ď
rainmí čin čin :)
Orbíku děkují i za to krásný vánočňonovoroční přáníčko
poutavá to záležitost! velmi!!! :) *****
tak akorát nastavené zrcadlo, aby bylo možno spatřit siluetu, stín snad, ale ne tvář :) Prosté, ale silné a krásné. Nestihl jsem vyrůst z takových básní :)
avi
Pro mne velmi sugestivní. TIP @*-*@
Tákžé:-) moc a moc vám děkují
Katugiro :o)tak to je good
P.P.:D ě k u jů
Armande ty si ale.....milý člověk:)Ď jak hrom
kalais jsem fakt moc ráda ď
Břízo...
..krásné pocity a vykreslení...hmmmm...libůstka..
...věř, že ani my ostatní kolikráte noční košilky odložiti nestačíme a už nám zbraně různých podob nutí do ruk jež mozoly ještě neměly možnost poznat a hrozny ty s hněvem se kutálí spolu se slovy jež jsme nuceni vyřknouti nejen tam kde říkati se mají a slzy těžko kdo kdy zpět k očím našim vrátí, jsou ztraceny stejně jako my...:-))))))*t*
jee to je vazne desne krasny :o)*
váhám... když se snažím, je to poměrně jasné a líbí se mi to, na druhou stranu nevím, jestli je to zásluha moje nebo té básně...
asi přece jen její :)
***
chápu významy? ....moc působivá... pro ten prožitek..asi:-)