Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlabikočka
Výběr: Stanislav_Vašina
05. 01. 2003
20
0
1771
Autor
Quanti
konvička čaje
ko čka je
usazeného na dně ve snu věří
u d ve ří
v sílu, spásu kterou dává
spá vá
v kouzlo, kterým uhranou tě
v kou tě
slasti všecky
ti še
smysly moje, kterým chutná
sm utná...
Tohle mě teda úplně dostalo,vím,že jsem už chválila,ale copak je někdy chvály dost:)?
uch, možná to měly bejt hvězdičky, občas v jiných prohlížečích to vypadá jinak... :)
tak lidicky, nova odsmutnena slabikocka... nejak nevim, jak odeslat avizo od ni... tak si ji najdete, jestli mate chut... :)
nemám rrrád smutný kočky
mám rači veselý psy
a ze fšeho nejrač mám
řízek
:-))))
Quanti: až jí odsmutníš, nezapomenˇ, sííím, poslat nějaké to mnouknutí místo avízka ..... aby mi neutekla :))
Drownedgod
07. 01. 2003Swedish_Nigg
07. 01. 2003Ticha_duse
07. 01. 2003Navždy_Tvůj
06. 01. 2003
:o) Hezoučkatý!
P.S. Alísku!Děkuji za Tvá: avízkaaaa......hlava děravá :))
░▒▓-_-▓▒░
«*»
P.S. Alísku!Děkuji za Tvá: avízkaaaa......hlava děravá :))
koukam, ze nejvic se libi to, co cloveka napadne jen tak mimodek :))) dekuju... mozna v nejakym druhym dile kocku odsmutnim... ;)))
jůůůů!!!!!! ........ to je krááááásnýýýýýý!!!!!!! .....
Když už udělala tolika lidem radost, to jí ten smutek určitě brzičko přejde!!!
děkuju za avízko, sestřičko
i kdyz je ta kocka smutna? :-) ale mam radost ze mas radost... a slabikocka urcite taky ;-)