Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá drogy beru... poserte se
18. 01. 2003
11
0
1836
Autor
jáma
K čemu psát ?
Stačí , že maluju !!!
Maluju tohle,
těla volhlé,
zlomené nohy,
perverzní bohy,
sexy bábu,
veřejné tabu,
umělej penis,
zábavnej tenis,
chytrýho skina,
spokojenýho syna,
hezkou dceru,
já drogy beru...
Ale tohle není o drogách ,
ale o citu ,
o barvách....
Nicollette
03. 08. 2004Nicollette
03. 08. 2004
:) (REDHOT by napsal - málo hulíš:)
penis - tenis - ano, to je ve vtipu, jinak je taková "legrační"..:)
a dobře jede...:)
a ten konec mě dostal..
je to svižný, vzteklý, pěkný
rady jistě neradi
přesto
ten vztek sám nepřejde
si na něj můžno zvyknout
jen se pak blbě odvyká
přijde mi to moc pubertálně jednoduchý, urputný,
mimochodem, Měsíc je krásnej, aĺe je tam asi děsná zima,
ten název mi přijde rádoby pankáčskej, až je to legrační (ale to je asi tim, že já drogy beru hodně let doopravdy)
tady na zemi můžeš bejt mnohem svobodnější, než si myslíš
rozhlížej se pořádne
tak za prvé, měsíc je jedna z nejlepších věcí ve vesmíru, za druhé, přírodní drogy legalizovat a za třetí, tahle básnička je docela ucházející, ovšem má dost odpornými rýmy.
Navždy_Tvůj
19. 01. 2003
hlubší? :)
vzledem k tomu, že prostřední strofa je zrýmovaný slepenec náhodných obrazů, zbývá už jen první a poslední strofa, přičemž ty jsou na hlubší kritiku poněkud neobsažné... :)
Na mně to působilo takto: rytmus a pak pohoda.
A je-li to obraz, pak určitě modrý.
Ale takhle to je!!! Tvrdý , hnusný , bez servítek,ale podívej se okolo, Svítí snad papsek slunce ? Hřeje ? Ne , on pálí , štípe , studí ... Koukneš se občas na měsíc ? Je temný ,ale je nepoznamenaný kazem , hnusem , je svobodný , a co je hlavní , není na něm život ? A proč ? Třeba právě na něm by sme byli šťastni... Nebyly by drogy , deprase, závratě , smutek a závist...
Ale byli by sme takhle šťastni ? Není snad krásný umřít , ale přitom žít ? Miluješ svět ? Miluješ pocit ? Miluješ snění ? Já miluju , ale nepíšu... Já kreslím ,tiše , smutně , ale realisticky...
JÁ KRESLÍM !!!
jáma: no hlavně trochu plácáš :) všechno má své místo. tvé černočerné vidění světa ¨mě spíš nutí k úsměvu než hluboké skepsi.
Umíráček? Depka? Člověče, seš vůbec rád na světě? Mně přijde, že moc ne. Nicméně mě tato malba zaujala, hlavně proto, že jsem až moc slušnej něco takového napsat.
spíš než depka mi to připadá jako nějaký nedonošený pokus o revoltu.Každý má občas depku.Depka může být opravdová.Ale ta basnička je umělá.