Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA co tvůj orgasmus?
Autor
Trent
Dívala se na mě opravdu dlouho a mně už to přišlo…no, začalo mě to srát. Byla taková trochu hrrr, což by člověk nějak zkous, ale když Ti holka, šestnáctiletá, řekne, že by jí nevadilo, kdybys jí znásilnil…To je prostě k zamyšlení. Není v tom zrovna moc humoru, a vůbec je to nějak moc plochý a prvoplánový. Raději jsem nic neodpověděl a čekal, co se bude dít. Nedělo se nic. Nakonec jsme se málem vzali.
Moc si toho nepamatuju, ale jedna věc se mi zakousla do paměti docela pevně. Bolestivě. V posteli nám to zrovna dvakrát nešlo. Obvykle to člověk zjistí až po letech, po známostech, po ženskejch, po chlapech… Chtěla to z několika důvodů. Za prvé: přečetla si holčičím v časopise, u kterýho by se červenala i čtyřicátnice oprejskaná životem, že to ženský chtěj´. Za druhý: přečetla si v časopise, u kterýho by se červenala i čtyřicátnice oprejskaná životem, že se klukům líbí, když to holka chce.
Chtěla to na pračce, protože se to klukům na pračce líbí. To četla v časopise, u kterýho by se červenal nejeden chlap. Chtěla to na stole, protože se dočetla, že chlapi nechtěj stereotyp. Chtěla to všude, aniž by jí to bylo příjemný.
Těžko vyjadřovala, co je a co není v pořádku. Bylo to celý jedno velký nedorozumění. Chtěl jsem si s ní povídat, ale o tom v pánskejch časopisech nebylo ani slovo. Nebylo tam taky ani zmínky o tom, co dělat, když to bolí a ta bílá polívka stejká na prostěradlo. Nebylo tam nic o tom, jak si udržet kluka, kterej se jí líbí, protože vypadá jako její starší brácha, kterýho vždycky chtěla vidět ve sprše. Zuzaně bylo šestnáct a připadala si tlustá.
Slovo tlustá by nikdy nepoužila. To by se asi hned rozplakala. Bydlela s mámou a její pes byl starej a slepej a každou chvíli narážel přímo do zdi. Ještě před tím, kdy jsem jí řekl, že když je teda tlustá, tak ať s tím začne něco dělat a ona se rozbrečela, protože to by ode mě nečekala, tohle teda ne, tak ještě před tím, se jí to poprvý líbilo.
Můj jazyk jí v tu chvíli nepřipadal tak vytuhlej a bylo jí to celkem i příjemný. Četla totiž, že orální sex JE příjemný. Vídal jsem jí jenom o víkendech a možná právě proto se to nedorozumění tak umně schovávalo. Léta. Když ale někdo mluví o něčem a moc se snaží aby tomu druhýmu rozuměl a bojí se, aby ho neztratil, to se prostě časem projeví. I když u toho propotí čtyři trička.
Několik dní před tím, než se mi rozbrečela na klíně a já si říkal, že už si nezapíchám, i když to za moc nestálo, ještě před tímhle okamžikem, jí to bylo aspoň jednou příjemný. Vždycky jsem byl během několika minut hotovej. Nejenom proto, že u toho sténala tak, jak se dočetla. Bylo to taky tak trochu z milosti, protože měla pokaždý slzy na krajíčku. Bolelo jí to. A nic neřekla. Tentokrát to ale nějak vyšlo, byl úplněk asi, a ona najednou úplně rozkvetla. Měla radost, že jí to nebolí a já se lek´.
Nechtěl jsem jí to kazit a tak jsem toho raději v nejlepším nechal. Ležela tam, spokojená, šťastná nebo co a oddechovala. Jenom několik vteřin, ale mně to přišlo jako několik věků. Podívala se na mě a starostlivě se zeptala: Ale Eriku, co tvůj orgasmus?
Usmál jsem se a řekl, že s tím na ni počkám. Byl jsem si ale naprosto jistej, že se neudělá. Se mnou rozhodně ne. Já na to neměl nervy. Tak jsem šel na záchod a vyhonil si ho.