Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO šachu a životě
26. 01. 2003
19
0
4216
Autor
Seregil
Snil jsem.
O šachovnici života.
Zvala mě.
Do bezpolí.
Dát šach bylo těžké.
A mat nejtěžší.
Zvala mě do života.
Ocitl jsem se v patu.
Bílý nemohl táhnout.
Přesto figur bylo dost.
Ale taková je.
Šachovnice života.
To krásné bezpolí.
Snil jsem.
A pozván jdu dál.
tibbaR_etihW
12. 03. 2005tibbaR_etihW
12. 03. 2005
"AÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..."
:oo)), dva nosy, dvě pusy, z toho by mohla bejt autotransplantace..
I know? What..?
ShadowDancer
26. 02. 2003
těch 64 životů bylo první co mě k tomu napadlo, bezpolí jsem nějak pominula :o)
JarekSlintal
26. 02. 2003
Kráásnej popel..
kde by se prosim vzalo, abych já, Semeno velevážené a obdivované, mělo komplexi..
..no, budiž, snad možná... :o(
Víte, nerozumim .....
Prostě nerozumim....
Ach jo, a sem stejná..
A pořád nerozumim...
A jenom zírám..........
Proč má svět tolik pohledů..
Neni nejlepší nemít nic?
Buď nemít nic a nebo všechno pevný a neměnný(doufám, že se to tak píše)..
proč vidět všechno tragicky, když se to dá vidět sladce?
Nejsou to krásný bolístky?
:o)) ? :o((
ó to snad né Semínko má komplexi,to né...
nevíme
ale lepší dřevo hořicí než-li kosti tlející :o)...nehoří...hoří...
všimli ste si někdy jak je krásnej popel akdyž do něho ponoříte ruce.....
I'm too)
děkují děkují, až se z toho zasmějí
ach jo. Kéž bych jednou třeba nebylo trapný, ale to asi nejde.
Víte vůbec co znamená .. kdo vysloví jak hoří, ..nehoří.. ?
hmm, tak to neva..třeba jednou i ktobě doletí..masa vzduchu co voní jako by smrděla.....
Ale nejsi sám, ....I´m too
Drowne myslim,že jsi to vystihla;o)
Semeno,všichni jsme dětmi dětí a tudíž jsme všichni děti,jen nevim, jestli děti života...
a máš pravdu je spoustu věsí ,které nejdou vyjádřit slovy a někdy by to byla i škoda;)
Drownedgod
30. 01. 2003
Šachy se životem, ..to by byla dvojka. Copak bych mohlo být dítě šachovnice, ....nejradši bych bylo dítě ňákýho elektrona, ..ačkoli, třeba sem.
Víš, je to ..no..jednostraný. Řeklo sem to, a budu na tom trvat. Snad sme všichni dětmi života, ..azrodili sme se mu pro zábavu, ..on nepotřebuje jíst, má jedinou zábavu, ..naše duše. a teď mi je ukaž v šchovnici, ..jako elektrony, ...nemůžeš je vyřezat do dřeva
Ale představit si je můžu Semínko, šachy se dají hrát i bez šachovnice....
život? Tak to .....TO PŘECE NEMŮŽEŠ ŘÍCT! Nemůžeš říct takhle konkrétně to o čem přemýšlíš, nebo tak, nemůžeš říct pocity.
.....kdo vysloví jak hoří, nehoří.....
Ahoj,šachy neumím. Ale rozehranou partii mám pořád, nějak se mi nechce "obětovat Královnu"!:-) Zajímalo by mě, kdo je vlastnéě autor? Rozum nebo srdce?? Od kdy srdce hraje šachy?Tomu nevěřím..takže rozum..?
mario_di_fiore
29. 01. 2003
Radost-no já bych radši kolem srdce,aby mohlo to srdce nepoškozené ven...;o)
ShadowDancer-no to se děje málo kdy,většinou každej sám za sebe a většinou ta královna;o))
ShadowDancer
27. 01. 2003ShadowDancer
27. 01. 2003
Co je výhodnější - pat nebo mat? Dokud člověk nepřijde o vlastní hlavu i srdce... je partie rozehraná...
jde o to snažit se jít dál, i když nejsi tak úplně pozván...
moc hezká *