Dílko i debatka pod ním mne tak potěšila, ze se mi půjde zvesela z práce domů odpočívat. Inteligentní blondýny nejsou na vymření. Mezi námi děvčaty to radši ale nikomu neříkej.
Hmm, to je sice pravda. Mates je určitě větší blonďák, ale je to podobné, jako bys řekla, že zebře ty její proužky tak sluší, a proto je Ti líto, že taky nejsi po těle tak pruhovaná :o))
Jé, pardon to není zebra :o))
To je skoro intelektuální až filozofická úvaha :o)
Tak strašné to snad nebude, ale jestli máš radši slony, no tak prosím
:o))
Toxman: Ty, ty, ty... Jenom jsem nechtěla kazit ctěný písmákovský vkus :o). (Mates - ten čoklík - je větší blonďák než já)
Kami, ale takhle nás napínat, to se přece nedělá. My jsme strašně zvědaví písmáci... mohla jsi tam dát aspoň tendle:
:o)
stačí...sluší vám to oběma :-)...
Breta mně mluví až z duše... velmi souhlasím a děkuji za avíza.
Humor zpříjemňuje naše putování životem - je velmi příjemným a neobyčejně vzácným kořením, které každý vnímáme svým jedinečným a nezaměnitelným způsobem... Podle mého názoru nejpůsobivějšího efektu dosahují díla, ve kterých nejde "jen o humor" za každou cenu.
rainman: Doufám, že tohle jako odpověď stačí :o)
Tak tohle mi dneska opravdu chybělo. :))**
Znám přírodní šestky.. Ta holčina se jmenuje Petra, ale říkáme jí prostě "Šestky".
katugiro: kdyby šlo "jen o humor", možná by se to v klubu neobjevilo .o).
docela dobrý...* (ale že Ty nejsi blondýna, přiznej se :-) )
přijde mi, že je to z ohraného tématu rozvedeno nepoměrně dál, až k všeobecným populárním principům, to se mi moc líbí... :) Napsané je to jinak celkem průměrně a do toho klubu se mi to nehodí, nešlo přece jen o humor, ne? :)
Vzhledem k mému názoru na blondýnky obecně tohle dost vystihuje podstatu. Jen na povídku to má trochu slabý děj, ale jinak je to dobrý....
Líbí se mi...Co by přírodnímu bloňďátku navíc ladí k občasým úvahám...Možná by to stálo za rozsáhlejší rozpracování...
trochu ohrané, ale jinak jo...
Tip za úsměvy v zrcadle života...
:o) Jó, běda - to je věda T
svalnatý inteligent - to sedí :o) - maj tam ještě flek ?
Jde o to, jako co bys tam chtěl být... Že by do párečku se "svalnatým inteligentem"? :o)
Hele, co se blondýnek týká, hodně dlouho ´sem si říkal: co proti nim všichni maj? Pak jsem to bohužel pochopil.... Cs.
A copak jsi pochopil, holoubku? :o)
To má být sebeironie, nebo naprostá fikce? Hezky se to čte a rádo se tomu věří, kdyby člověk neznal moc a moc chytré přírodní blondýnky z vlastní zkušenosti. Blondýnky jsou fajn! A tenhle útvar taky