Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSobota
04. 03. 2003
22
0
2059
Autor
Josefk
Seděla v křesle na chodbě, v patnáctém patře lůžkového zařízení, kde to vypadalo spíš jak v hasičské zbrojnici, asi dvacet metrů od svého lůžka, lůžka intermediální péče. Byla to její první procházka poté, co obdržela příslib k cestě domů. Z jedné strany stál její manžel, z druhé obě jejich děti. Byli nadšeni z jejího sportovního výkonu, i ona byla se sebou spokojená. Chvíli mlčeli a koukali se do světa. Naskýtal se jim ten nejhezčí pohled na svět, pohled přes slzavou mlhu radosti. Naslouchali, jak její mlha kondenzuje a pomalu vytváří záplavovou vlnu: " Až přijedu domů, vzlyk, sednu si, vzlyk, v hale do křesla, vzlyk, obejmu Koďouška, vzlyk, a řeknu mu Koďoušku, vzlyk, ty můj pse milovanej, vzlyk, už jsem zase doma...".
jednoduše a přitom intenzivně kondenzovaný (po)cit. přidám se ke zvrhlíkům
tip
nejsem obdivovatelem takovéto tvorby, neboť mi přijde že by ji kdekdo mohl vytvářet jako na běžícím pásu...
vězeň_bez_dilematu
04. 03. 2003
zase takový pěkný lidský ... navozuje mi to vzpomínky na situaci trochu podobnou (která teda tak dobře nedopadla .. ); TIP
Sedím tu s husinou. Tedy, ty mi hejbáš srdcem. A asi je to sentimentální, ale taky je to skrz naskrz upřímný, psaný přes slzy a radost. ****
Dneska jsem četl, že dávat TIPy za takovéto popisy pocitů je zvrhlost. Takže jsem zvrhlík ( ta kondenzace slzavé mlhy se mi moc líbí ).
*