Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční růže
27. 02. 2003
14
0
6629
Autor
papouch
Z Vánoční růže
opadaj' listy...
Kdo za to může?
Sucho? Či hlísty?
Z Vánoční růže
zbyla mi tyč.
Je mi to jasný:
Zima je pryč.
opadaj' listy...
Kdo za to může?
Sucho? Či hlísty?
Z Vánoční růže
zbyla mi tyč.
Je mi to jasný:
Zima je pryč.
pappí: co myslíš "vánoční růží"??? Myslíš "vánoční hvězdu" - poinsettii ????
..... A znáš to vyprávění o ní, z jedné z Fulghumových knížek??? Já dřívávějc nikdá neměla k téhle kytí nějakej osobní vztah. Ale od té doby, co jsem tu povídku od pana Fulghuma četla, nějak mě dojímají a lpím na nich převelice! ?)
aspoň tyčím může člověk věřit...
je moc hezké vědět, že se máš na koho spolehnout...
To vydržela dost dlouho... a za rok se vrátí....-) Můžeš se na něco těšit.:-)
Monty_Python
27. 02. 2003Monty_Python
27. 02. 2003
Monty.:-)) Já se neptala, protože to vím a nakonec...kdo se moc ptá, moc se dozvídá.:-))
Monty_Python
27. 02. 2003
Vio, teď to víš a jistě to je obrovským přínosem pro Tvého básnivého ducha.:-))
Polárko, Polárko, to jistě... copak bych se nad tím jinak pozastavoval? ;-)
A hlavně vím, že nemám jezdit k papouchovi, dokud mi jeho zahradník nepředloží k prostudování chorobopisy všech jeho kytek ;-)
Kounu se na Seznam, kvůli mé nevědomosti, žlutá, tak to je se mnou vážný, budu vyobcován, dobře mi tak, ...
A jo MP, fakt, ... ;)))
Kmen: Hlísti. Mají protažené válcovité tělo. ... Hlísti jsou odděleného
pohlavní. Pohlaví se rozlišuje velikostí a tvarem těla. ... atd.
Dík, jo a nejsem ono ... se ptalo :(
Monty - červy my už dobře známe, viď? btw - vyprávěl ti majkl červovou ponožkovou historku? :-)))
papouch: dobrýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý jen tak dál :-))))
zapomenutý smrček za kontejnerem má větší literární hodnotu .... ( už jenom tím, že je to borovička )